مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

تغییر سبک رانندگی کارلوس ساینز برای فصل آینده!

تغییر سبک رانندگی کارلوس ساینز برای فصل آینده! کارلوس ساینز که هم اکنون در تیم فراری به رقابت ها می پردازد، در مورد سبک رانندگی خود صحبت هایی ارائه کرده و..

تغییر سبک رانندگی کارلوس ساینز برای فصل آینده! | خبرهای تازه از فرمول یک 

کارلوس ساینز که هم اکنون در تیم فراری به رقابت ها می پردازد، در مورد سبک رانندگی خود صحبت هایی ارائه کرده و گفته است که قرار است بسیاری از استراتژی هایی که تا به اکنون به کار میگرفته را کنار بگذارد و تصمیمات جدیدی را در مورد رانندگی خود بگیرد. کارلوس که هم تیمی چارلز لکلرک در تیم فراری است، برای رقابت های فرمول ۱ در فصل ۲۰۲۲ گفت: من مجبور شدم که سبک رانندگی خودم را کاملا تغییر دهم و بعد از سال ۲۰۲۱ که امیدواری های زیادی احساس کردم و پس از سال ۲۰۲۱، کارلوس ساینز در نیمه اول سال ۲۰۲۲ از هم تیمی خود چارلز لکلرک جدا شد و اعلام کرد که با ویژگی های بسیار خوب ماشین F1-75 فراری بسیار چالش داشته است.

کارلوس ساینز در مورد رقابت های خود در نیمه اول سال ۲۰۲۲ صحبت کرد و گفت که باید سبک رانندگی خود را به طور کامل تغییر می داد تا بتواند در بالای F1-75 فراری قرار بگیرد. پس از اولین فصل برگزار شده با فراری در سال ۲۰۲۱، که در آن او از هم تیمی خود چارلز لکلرک پیشی گرفت، امیدواری های زیاد بود که ساینز بتواند فرم خوب خود را تا سال ۲۰۲۲ ادامه دهد.

ضمن به اینکه فراری برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ خودروی مسابقه ای تولید کرد که بسیار مناسب رقابت ها بود و ساینز نیز توانست در دو مسابقه از سال ۲۰۲۲ پیروز شود و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

مطالعه بیشتر  از مثبت شدن تست کرونا چارلز لکلرک تا مربیگری فتل برای میک شوماخر در خبر اف یک

احساس می‌کردم بعد از چند مسابقه اول در سال ۲۰۲۱، می‌دانم که محدودیت ماشین کجاست و باید سبک رانندگی ام را با آن هماهنگ می کردم و به همین ترتیب در نیم فصل دوم بسیار قوی تر بودم. اما در سال ۲۰۲۲، بالاخره یک ماشین با عملکرد خوب و رقابتی بود و می توانست در مسابقات پیروزی های زیادی را فراهم کند اما باز هم فاصله ما با تیم رقیب نزدیک بود و حساسیت های زیادی را از سر گذراندیم. از نظر من این فصل کمی خسته کننده بود و شدت رقابتی که با تیم ردبول داشتیم مرا خسته کرد اما باز هم از فصل ۲۰۲۲ بسیار راضی هستم.

خبرهای تازه از فرمول یک : ژاپن، فرمول یک در فصل ۲۰۲۲ را همراه با نتایج رقابت ها در همین لینک قرار داده شده بخوانید.

برای فصل ۲۰۲۲ من مجبور بودم که نحوه رانندگی ام را تغییر دهم و همین موضوع زمان زیادی را از من میگرفت، به علاوه پیدا کردن مسیر درست برای به پایان رساندن یک مسئله چالش برانگیز است و طبیعتا باید برای فصل آینده رقابت ها با تصمیم گیری های جدیدی اعمال شود.

اما باز هم سوالاتی وجود دارد که آیا این ماشین در سال جدید می تواند ما را به پیروزیهای بهتری برساند یا نه! جزئیات بسیار زیادی وجود دارد که باید برای خودروی سال اینده تغییر کند و کمک کند تا در کنار آن اعتماد به نفس ما را هم بالا ببرد.

البته باید بگویم ماشین فراری که در حال حاضر با آن در مسابقات شرکت می کنیم، ماشینی نیست که بتواند خواسته های مارا آورده کند اما به هر حال امیدوار هستیم که بتوانیم در فصل فرمول یک ۲۰۲۳ عملکرد بهتری داشته باشیم…

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مکس ورشتپن در تعیین خط روسیه بالاخره توانست مرسدس را شکست دهد!

mortazavi

قرار است مدیریت جدید فرمول یک بر عهده مدیر سابق فراری شود!

mortazavi

جورج راسل با تعریف و تمجیدهای هملتون همچنان به تمرینات خود ادامه می دهد!

mortazavi

نظر دهید.