مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

توتو ولف: شکست ردبول در فصل ۲۰۲۳ فرمول ۱ سخت است!

حواشی و اخبار فرمول یک | توتو ولف: شکست ردبول در فصل ۲۰۲۳ فرمول ۱ سخت است!
سرمربی تیم مرسدس اعتراف کرده است که شکست دادن ردبول، قهرمان دو مسابقه آخر فرمول ۱ در سال ۲۰۲۳ بسیار دشوار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری رقابت های اف یک و به نقل از سایت ۲۲ شرقی: توتو ولف درباره رقابت مرسدس با تیم های رقیب ردبول و فراری در فرمول ۱ گفت: من همیشه فردی هستم که نیمه خالی لیوان را می بینم و خطرات را احساس می کنم. سعی کن منطقی باشی ردبول فصل گذشته تسلط داشت. پیشرفت مرسدس نسبت به آنها یا فراری بسیار دشوار خواهد بود. البته من به تیمم ایمان دارم.

سرپرست تیم مرسدس آلمان افزود: ما سال آینده قوی تر برمی گردیم و امیدواریم به دلیل دانش، ارزش های تیمی، توانایی و عدم احساس گناه (برای اشتباهات) در مسابقات قهرمان شویم. باید برای قهرمانی بجنگیم. این یک تضمین است که آیا این اتفاق خواهد افتاد؟

همچنین توتو ولف مدیر تیم مرسدس در اف یک در مورد تمدید قرار داد لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره رقابت های اتومبیلرانی گفت: که لوئیس همیلتون حتی پس از پایان قراردادش در سال ۲۰۲۳ در تیم مرسدس آلمان خواهد ماند.

مدیر تیم مرسدس گفت: لیست کارهای ما طولانی است. در واقع، کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود. قرارداد با لوئیس همیلتون یکی از موضوعاتی است که باید در زمستان روی آن کار کنیم. با این حال، مهلت خاصی برای این کار وجود ندارد.

توتو وولف در پاسخ به این سوال که آیا از ادامه حضور لوئیس همیلتون در مرسدس اطمینان دارد یا خیر، گفت: کاملا مطمئن هستم. لوئیس بخشی از تیم مرسدس و تیم مرسدس بخشی از لوئیس هستند. دلیلی برای ادامه ندادن همکاری وجود ندارد.

مطالعه بیشتر  خبر ورزشی فرمول یک | در فصل 2022 چه رانندگان و چه تیم هایی مسابقه می دهند!

اگر دنبال کننده حواشی و اخبار فرمول یک مسابقات اتومبیلرانی باشید، می دانید که در فصل ۲۰۲۲ لوئیس همیلتون که تا قبل از این فصل بهترین های فرمول ۱ بوده است، فصل ۲۰۲۲ اف یک را با چالش ها و سختی های زیادی پشت سر گذاشت که بخش بزرگی از این چالش ها مربوط به خودرویی بود که در اختیار او برای رقابت های ۲۰۲۲ قرار گرفت. با وجود تمامی تلاش هایی که تیم فنی مرسدس برای خودروی W13 لوئیس انجام دادند اما باز هم در پیست رقابت ها نتوانست به خوبی عملکرد قوی خود را نشان دهد و همین باعث شد که به امتیازات خوبی نیز در این فصل نرسد، اما همچنان که تیم به دنبال رفع عیب های ماشین تیم مرسدس است، باید منتظر بمانیم که در فصل بعدی فرمول یک چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مرسدس قولی برای ۲۰۲۲ به جورج راسل نداده است!

mortazavi

شایعات فرمول یک موناکو ۲۰۲۱ و واکنش لوئیس همیلتون!

mortazavi

اولین پیست فرمول یک در ایران (زرندیه)

mortazavi

نظر دهید.