مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

سباستین فتل: فرناندو آلونسو را هرگز نتوانستم بشناسم!

سباستین فتل: فرناندو آلونسو را هرگز نتوانستم بشناسم! هرگز نتوانستم خارج از پیست او را بشناسم از نظر من او بسیار قدرتمند است حواشی رانندگان فرمول یک

حواشی رانندگان فرمول یک | سباستین فتل: فرناندو آلونسو را هرگز نتوانستم بشناسم!

سباستین فتل راننده حرفه ای تصمیم دارد بازنشستگی خود را به زودی اعلام کند، در مورد فرناندو آلونسو گفته است که هرگز نتوانستم خارج از پیست او را بشناسم از نظر من او بسیار قدرتمند است و از استعداد بالایی برخوردار است. سباستین فتل همچنین اشاره کرده به این موضوع که با فرناندو آلونسو چندین مسابقه فرمول ۱ را انجام داده که بسیار برایش لذت بخش بوده است، اما با این وجود هنوز هم این راننده می گوید که هنوز به خوبی او را نشناخته است.

سباستین فتل که در پایان فصل ۲۰۲۲ به طور کامل از فرمول یک فاصله خواهد گرفت، گفت که از دوران ورزشی خود در فرمول یک خاطرات بسیار خوبی دارد و از فرناندو آلونسو به عنوان یک رقیب دوست داشتنی یاد کرده است. او گفت: از نظر من او سر سخت ترین رقیب است به خصوص در سال های اولیه رقابت های اف یک که ما رقابت های بسیار نزدیکی با هم داشتیم و بخش زیادی از خاطرات من را تشکیل می دهد.

سباستین ادامه داد:

من واقعا فرناندو را نتوانستم بشناسم اما از نظر من به عنوان یک رقیب برای من بسیار قابل احترام است و خوشحالم که مدتی را با او در رقابت ها بودم. من همچنین به فرناندو به عنوان یک راننده امتیاز بالایی می دهم. من فکر می کنم او استعدادهای طبیعی، عزم باورنکردنی، غریزه مسابقه ای عالی دارد و می توانید ببینید که او عاشق مسابقه اش است.

مطالعه بیشتر  پیروزی ورشتپن در مسابقه فرمول 1 عربستان 2022 + جدول نتایج

حواشی رانندگان فرمول یک: رالف شوماخر به میک توصیه کرده که به مرسدس بنز بپیوندد و جایگزین لوئیس همیلتون شود…

او بسیار پرشور است. اما اینکه هنوز در مورد او شناخت کافی پیدا نکرده ام به این معنی نیست که من نمیتوانم با او کنار بیایم، از نظر من باید به عنوان راننده به همدیگر احترام بگذاریم و در طول این مدت نیز اتفاق خاصی نیفتاده است که بتوانم اورا بشناسم…. من فکر می کنم او یک رقیب بزرگ است، احتمالا یکی از سخت ترین رقبای من، زیرا او همیشه آنجاست.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

فرمول یک ویلیامز | خوش شانسی لطیفی از تصادفات فرمول یک عربستان ۲۰۲۱

mortazavi

برنامه مرسدس برای آپدیت جدید خودروی W12 در رقابت های بعدی

mortazavi

آلونسو: من بهترین شروع یک فصل در ۱۰ سال اخیر را در سال ۲۰۲۲ داشته ام!

mortazavi

نظر دهید.