مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

توصیه رالف به میک شوماخر برای پیوستن به مرسدس

حواشی رانندگان اف یک توصیه رالف به میک شوماخر برای پیوستن به مرسدس رالف شوماخر به میک شوماخر توصیه کرده است که برای فصل جدید به مرسدس و جایگزین لوئیس

توصیه رالف به میک شوماخر برای پیوستن به مرسدس تیم فرمول ۱ در حواشی رانندگان اف یک

رالف شوخار به میک شوماخر توصیه کرده است که برای فصل جدید به مرسدس بپیوندد و جایگزین لوئیس همیلتون راننده پرافتخار این تیم فرمول ۱ شود. این راننده که به تازگی قرارداد خود را امضا کرده است، ممکن است بخواهد در تیم مرسدس به رقابت ها بپردازد و به این خاطر است که قرارداد لوئیس همیلتون به زودی به پایان می رسد. رالف شوماخر بر این باور است که میک شوماخر برادرزاده اش آینده ای بسیار روشن در انتظارش است.

میک شوماخر که در پایان فصل ۲۰۲۲ با نیکو هالکنبرگ در هاس جایگزین شده است و در چندین رقابت این فصل هم شرکت کرده است. البته انتقال این راننده به مرسدس به عنوان یک راننده ذخیره خواهد بود، چرا که احتمالا در تیم خودش رقابت ها را انجام دهد و هنوز هیچ چیز قطعی در این زمینه وجود ندارد.

اما به گفه رالف، لوئیس در مرسدس قراردادش نزدیک به اتمام است و این فرصت بسیار خوبی است که او در این تیم رقابت های خود را انجام دهد. او در ادامه صحبت های خود با رسانه ها اینگونه اعلام کرده است که این یک فرصت عالی برای میک است و او می تواند در یک تیم بسیار قوی تر به پیشرفت های خوبی برسد و مهارت های خود را دو چندان کند.

حواشی رانندگان اف یک: سباستین فتل یکی از رانندگان قدرتمند فرمول یک بوده است که میتواند برای آینده فرمول یک مشاور و مدیر بسیار خوبی باشد…

مطالعه بیشتر  تغییر سبک رانندگی کارلوس ساینز برای فصل آینده!

چرا که او تنهایک راننده نیست بلکه مانند پدرش استعدادهای بسیار زیادی دارد و مطمئنا در تیم مرسدس جور دیگری خواهد درخشید. لوئیس همیلتون هنوز یک راننده برتر است، اما او دیگر جوانترین راننده نیست. بنابراین بهتر است که جای چنین افرادی را با رانندگان جوان تر پر کنیم.

رالف معتقد است که به زودی این اتفاق بیفتد و انتقال میک به تیم مرسدس انجام شود اما هنوز هم نمیتوان در این مورد قضاوت قطعی کرد. او همچنین ادامه داد که جورج راسل راننده جوان تیم مرسدس نیز باید از هر فرصتی که در این تیم دارد، نهایت استفاده را داشته باشد تا بتواند مانند لوئیس خودش را مرد شماره یک فرمول یک معرفی کند. اما این را نیز باید در نظر بگیریم که جورج راسل از لوئیس همیلتون نیز سریعتر باشد، آیا این موضوع باعث می شود که لوئیس به فعالیت خود ادامه دهد یا خیر! به هر حال، لوئیس همیلتون آنقدر اعتبار دارد که میتواند خودش در این باره تصمیم بگیرد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

برگزاری تست های فرمول یک ۲۰۲۱ در بحرین

mortazavi

شناسایی نقطه ضعف خودروی ردبول RB16B توسط مرسدس!

mortazavi

پیش بینی هورنر در مورد قهرمانی تیم مرسدس در فصل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.