مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

واکنش مثبت مکس به تمدید حضور همیلتون در فرمول ۱

واکنش مثبت مکس به تمدید حضور همیلتون در فرمول 1 مکس ورشتپن راننده تیم حرفه ای ردبول در فرمول یک واکنش مثبتی برای تمدید حضور همیلتون در فصل آینده نشان داد

واکنش مثبت مکس به تمدید حضور همیلتون در فرمول ۱

مکس ورشتپن راننده تیم حرفه ای ردبول در فرمول یک واکنش مثبتی برای تمدید حضور همیلتون در فصل آینده نشان داد و مکس ورشتپن از تصمیم لوئیس همیلتون برای تمدید حضورش در فرمول ۱ حمایت کرده و از نظر او جالب است که با این راننده در فصل آینده با او رقابت خواهد کرد.

مکس در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد که اگر این راننده تیم مرسدس حضور خود را در فرمول یک تمدید کند، دیدن لوئیس همیلتون در رقابت های آینده و پیش بینی قهرمانی های او چگونه خواهد بود، آیا باز هم می تواند پیروزی های بیشتری برای خود رقم بزند یا خیر!؟

در طول مسابقه اخیری که در مکزیک برگزار شد، همیلتون قهرمان هفت دوره رقابت های جهان، علاقه خود را تمدید قرارداد خود در تیم مرسدس نشان داد، در صورتیکه در رقابت های پیش از این تمایلی به ادامه فعالیت هایش در فرمول یک نداشت و قصد داشت از فرمول ۱ خداحافظی کند. همیلتون تمایل کامل خود را برای کمک به مرسدس و بازگشت به مسیر پیروزی ابراز کرده و برای موفقیت های بیشتر در اف یک ۲۰۲۳ تلاش می کند.

زمانیکه از مکس در مورد این اقدام همیلتون سوال پرسیده شد، او گفت که از این عملکرد همیلتون حمایت میکند و در مورد استراتژی هایی که او در سال آینده می خواهد به کار بگیرد کمی کنجکاو است… او در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد که با همیلتون موافق است و باید کاری را انجام دهد که احساس میکند درست است و تا زمانیکه دوست دارد می تواند در رقابت ها شرکت کند. من فکر می کنم ما قبلاً رقابت های بزرگی داشته ایم و مطمئن هستم که در سال های آینده همه تیم ها به هر حال کمی به هم نزدیک تر خواهند شد. بنابراین، جالب خواهد بود که ببینیم چه کسی برای رقابت بیشترین تلاش خود را به کار میگیرد.

مطالعه بیشتر  خبر جدید تیم فرمول یک استون مارتین | خودروی جدید AMR22 برای فصل 2022

در داغ ترین خبرهای فرمول یک از ۲۲ شرقی بخوانید که: آلونسو در مورد قهرمانی های مکس ورشتپن ادعاهایی داشته است و این ادعا واکنش های زیادی در برخی شبکه های اجتماعی داشته که جزئیات بیشتر را در لینک بخوانید…

فصل مشکل ساز مرسدس بنز بارها آنها را برای پیروزی در مسابقات در سال ۲۰۲۲ از رقابت خارج کرده است و این تیم فقط فصل را با پایان های پرچالش به اتمام رسانده است. به طور کلی انتظار می رود که این تیم در فصل آینده هم از نظر عملکردی و هم از نظر خودرویی به یک سطح بسیار خوب برسند و این بدان معناست که رقابت های بین همیلتون و ورشتپن در مسیر رقابت و درون پیست ها بسیار کم بوده و تیم ردبول بیشترین چالش را با تیم فراری تجربه کرده است.

مکس در این مورد نیز به صحبت های خود ادامه داد و گفت که: از اینکه در پیست های رقابتی چالش کمی با همیلتون داشته است، کمی ناراحت است و البته در مقابل با دیگر رانندگان رقابت های جالبی را انجام داده بود که به تجربه های خوشایندی برای او تبدیل شده است. او گفت من انواع مختلفی از رقابت ها را در پیست ها داشته ام و به نظر من هر راننده از عملکرد متفاوتی برخوردار است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

آینده لوئیس همیلتون از نگاه آلبرس

mortazavi

کنترل خودروهای ۲۰۲۱ در پیچ ها از دید چارلز لکلرک دشوارتر است!

mortazavi

جدیدترین خبر فرمول یک فصل ۲۰۲۱ | تمرینات رانندگان اف یک در قطر

mortazavi

نظر دهید.