مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

جدیدترین خبرهای فرمول ۱ | آیا توتو ولف از همیلتون خسته شده است!

جدیدترین خبرهای فرمول 1 | آیا توتو ولف از همیلتون خسته شده است! به گفته مدیر فرمول یک برنی اکلستون به نظر می رسد که توتو ولف از همیلتون خسته شده

جدیدترین خبرهای فرمول ۱ | آیا توتو ولف از همیلتون خسته شده است!

به گفته مدیر فرمول یک، برنی اکلستون؛ به نظر می رسد که توتو ولف از همیلتون خسته شده است و با توجه به اینکه ارزیابی هایی از تلاش های همیلتون در فصل ۲۰۲۲ انجام شده، این سوال وجود دارد که آیا این راننده می تواند در آینده در این ورزش باقی بماند یا خیر! برنی اکلستون ادعا کرده است که توتو وولف از لوئیس همیلتون، کمی خسته شده است چرا که این راننده آنچنان که باید و شاید برای رقابت ها تلاشی نکرده است. ضمن اینکه شروع فصل برای مرسدس بنز همچنان آسان نبود ولی همیلتون بسیار بیشتر از جورج راسل در پیست ها تلاش می کرد.

همچنین همیلتون قرار است تا پایان سال ۲۰۲۳ در تیم فرمول ۱ مرسدس به رقابت های خود ادامه دهد اما این سوال نیز مطرح است که ممکن است این راننده زودتر از موعد قرارداد بخواهد تیم را ترک کند یا خیر!

همچنین اکلستون به این موضوع اشاره کرد که توتو می تواند با رفتن همیلتون معامله سودآوری انجام دهد چرا که می تواند به یک راننده دیگر پول کمتری پیشنهاد دهد و نزدیک به ۲۰ میلیون پوند را برای خود نگه دارد. اما اکلستون درباره همیلتون گفت که حدس می زنم او چندان به این موضوع اهمیت ندهد.

خبر جدید از تیم فرمول یک ردبول: آیا مکس ورشتپن بعد از اتمام فعالیت و  بازنشستگیش در فرمول یک می خواهد بماند یا خیر!

بازنشستگی مکس ورشتپن با فرمول یک نخواهد بود!

اکلستون در ادامه گفت که من فکر نمیکردم جورج راسل اینقدر راننده خوبی باشد و بتواند عملکرد خود را این چنین در این دوره نشان دهد اما از نظر من هر دوی آنها بسیار خوب هستند. او همچنین اضافه کرد که:

مطالعه بیشتر  نتیجه مسابقات فرمول یک استرالیا 2022 پیروزی باورنکردنی تیم فراری!

توتو کمی از لوئیس خسته شده است. اما من تلاشی نیز از سمت لوئیس همیلتون نمیبینم چرا که لوئیس از باخت ناراحت است. در این بین مشکلات کمردرد لوئیس همیلتون نیز یکی از موضوعاتی است که باید به آن اشاره کرد و آن هم به خاطر پرش های خیلی زیادی بود که در گرندپری آذربایجان اتفاق افتاد و کمردردش را بیشتر کرد. به نظر من این راننده تلاش های زیادی می کند ضمن اینکه او حتی برای پیاده شدن از ماشین نیز درد زیادی را تحمل می کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

فرمول یک و خبرهای امروز: ورشتپن به دنبال رکورد پیروزی در مکزیک است!

mortazavi

نُه پله صعود فتل در باکو ۲۰۲۱ بعد از مدت ها!

mortazavi

پیر گسلی: فرمول ۱ در گرندپری سنگاپور پس از سه سال دوری!

mortazavi

نظر دهید.