مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

کارلوس ساینز هنوز برای رسیدن به قهرمانی دیر نیست!

کارلوس ساینز هنوز برای رسیدن به قهرمانی دیر نیست! جدیدترین خبرهای اف یک کارلوس ساینز در تلاش است تا بتواند به عنوان قهرمانی برسد و به اعتقاد او

کارلوس ساینز هنوز برای رسیدن به قهرمانی دیر نیست! | جدیدترین خبرهای اف یک

کارلوس ساینز در تلاش است تا بتواند به عنوان قهرمانی برسد و در این راه بسیار در حال تمرین و تلاش است. به اعتقاد او نباید امید خود را از دست بدهید. بعد از اینکه تیم فرمول ۱ فراری توانست سریعترین تیم را در رقابت ها از آن خود کند، چارلز لکلرک بعد از به دست آوردن سه پیروری به رتبه بسیار خوبی رسید و البته که هم تیمی کارلوس ساینز نیز اولین پیروزی خود را در فرمول یک گرندپری بریتانیا به دست آورد…

لکلرک همچنین دارای هفت پل پوزیشن نسبت به ساینز است و این راننده در حال حاضر بیش از ۱۰۰ امتیاز با مکس ورشتپن، فاصله دارد. با این حال، Sainz هنوز امیدوار است که بتواند با کمک مسابقات، بتواند قهرمانی را برای خود رقم بزند. ساینز در مصاحبه های خود به این موضوع اشاره کرد که هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد و به همین دلیل من هم از تلاش خود دست نخواهم کشید. او گفت:

من هنوز در هر آخر هفته تلاش می کنم تا در مسابقه برنده شوم. اگر می بینید که دو تیم برتر تا چه اندازه در صدر هستند، به نظر می رسد که قهرمانی باید آسانی باشد، اما اینطور نیست.

نوسانات زیادی وجود دارد که باعث می‌شود باور کنم همه چیز ممکن است. سال بسیار متفاوتی نسبت به سال های قبلی است، زیرا مسابقه در سطح بسیار بهتری برگزار شده است و طبیعتا اتفاقات جالب تری نیز رخ خواهد داد که تا لحظات پایانی به قهرمانی و رسیدن به نتایج بهتر امیدوار هستم. من هم مانند دیگر رانندگان در سطح مشابه هستم و همیشه میخواهم که بهترین خودم را اجرا کنم.

فرمول یک مجارستان 

به طور کلی کم بودن امتیازات ساینز نسبت به لکلرک به خاطر اشتباهاتی بود که در این رقابت های اتومبیلرانی داشت مانند: سرعت، عدم به کار گیری استراتژی های اصولی، ضمن اینکه این راننده مجبور شد در گرندپری فرانسه نیز جریمه هایی را دریافت کند و این بر روی عملکرد کلی او تاثیرات منفی داشت.

مطالعه بیشتر  تمرینات و تعیین خط فرمول یک مجارستان 2022

وقتی از ساینز پرسیده شد که آیا فکر می‌کند می‌تواند در رقابت‌های قهرمانی در فصل آینده رقابت کند، ساینز گفت که شروع بهتر فصل به نفع او خواهد بود و در ادامه گفت:

امسال، در شروع فصل، من بلافاصله ۵۰ امتیاز عقب افتادم و سخت است که وقتی منهای ۵۰ هستید خود را مانند یک مدعی قهرمانی جلوه دهید. اما اگر به چند مسابقه اخیر دقت کنید، من در سطح بسیار مشابهی با بازیکنان برتر بازی می کنم. احساس میکنم که رسیدن به قهرمانی شدنی است تنها باید تمرکز خود را بالا برده و سخت تر تلاش کنم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تلخی یک شکست به کام ورشتپن در فرمول یک اتریش ۲۰۲۲

mortazavi

قرار است مدیریت جدید فرمول یک بر عهده مدیر سابق فراری شود!

mortazavi

شروع اسپرینت اتریش فرمول یک ۲۰۲۴ با پیشتازی راننده ردبول

mortazavi

نظر دهید.