مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

ترس ردبول از گرندپری آمریکا ۲۰۲۲

ترس ردبول از گرندپری آمریکا 2022 | جدیدترین اخبار فرمول یک با 22 شرقی تیم قدرتمند ردبول که در این فصل قهرمانی های بسیار زیادی نیز به دست آورده برای جدیدترین

ترس ردبول از گرندپری آمریکا ۲۰۲۲ | جدیدترین اخبار فرمول یک با ۲۲ شرقی 

تیم قدرتمند ردبول که در این فصل قهرمانی های بسیار زیادی نیز به دست آورده برای جدیدترین رقابت هایی که قرار است در آمریکا برگزار شود، کمی احساس ترس می کند. به گفته راب مارشال، مدیر ارشد مهندسی تیم ردبول گفت: ممکن است که برای گرندپری آمریکا با ناامیدی های زیادی روبه رو شود.

علت این ترس به دلیل تغییراتی است که در خودروها اعمال شده است. اگرچه آنها در ۱۸ مسابقه پیروز شدند، اما همچنان ترس هایی در این دوره از رقابت ها وجود دارد. در این رقابت های جدید قوانین زیادی تغییر کرده و همچنین تغییراتی در خودرو اعمال شده که شامل سیستم شاسی، سیستم تعلیق، گیربکس و موارد دیگری است و ممکن است در روز رقابت اصلی تاثیراتی نیز داشته باشد.

گرندپری ژاپن ۲۰۲۲

هرچند بسیاری از مشکلات تا روز اصلی مسابقه برطرف شده است اما ممکن است با چالش های نیز روبه رو شویم. همانطور که شاهد هستیم در چندین دور رقابت ها ردبول یکی از سریعترین خودروها بوده است و از رقیبان اصلی این تیم، فراری بوده که باز هم تاثیری بر روی ردبول نداشت و این تیم توانست خود را صدرنشین بسیاری از رقابت ها کند.

کاملا پر واضح است که تیم فراری یکی از سرسخت ترین رقیبان بوده و ماشین آنها نیز از عملکرد بسیار خوبی برخوردار بود و با وجود اعمال این قوانین و تغییرات جدید برای رقابت پیش تیم ردبول کمی با چالش و ترس رو به رو شده است.

مطالعه بیشتر  آینده متفاوت لوئیس همیلتون در فرمول یک!

زمانبندی جدید رقابت های گرندپری فرمول یک آمریکا فصل ۲۰۲۲

فرمول ۱ بعد از مدت ها در آمریکا برگزار می شود و این بار میزبان رقابت های فرمول یک خواهد بود. آخرین رقابتی که در این کشور برگزار شد مربوط به سال ۲۰۲۰ بود که نزدیک به ۴۰۰۰۰۰ نفر حضور داشتند و رقابت سختی بین لوئیس همیلتون و مکس ورشتپن بود که

در این دوره از مسابقات اتومبیلرانی، ورشتپن با قوانین عجیب و غریبی روبه رو خواهد شد و باید برای پیست آمریکا آمادگی لازم را داشته باشد.

برنامه کامل مسابقات گرندپری F1 ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ در زیر ذکر شده است:

تمرینات اول در روز جمعه ۲۱ اکتبر

تمرینات دوم و سوم در تاریخ شنبه ۲۲ اکتبر

رو مسابقه نیز در تاریخ یکشنبه ۲۳ اکتبر قرار است برگزار شود.

 

4.8/5 - (30 امتیاز)

مطالب مرتبط

از پیوستن میک شوماخر به تیم هاس تا قرنطینه شدن لوئیس همیلتون

mortazavi

مکس ورشتپن در تعیین خط روسیه بالاخره توانست مرسدس را شکست دهد!

mortazavi

تلخی یک شکست به کام ورشتپن در فرمول یک اتریش ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.