مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

جدول فرمول یک با رقابت های اسپانیا ۲۰۲۲

جدول فرمول یک با رقابت های اسپانیا 2022 براساس جدیدترین اخبار فرمول یک 2022 در سایت فرمول یک 22 شرقی نتیجه رقابت های فرمول 1 مسابقات اف یک اسپانیا 2022
جدول فرمول یک با رقابت های اسپانیا ۲۰۲۲
براساس جدیدترین اخبار فرمول یک ۲۰۲۲ در سایت ۲۲ شرقی نتیجه رقابت های فرمول ۱ را اعلام خواهیم کرد که مربوط به مسابقات اف یک اسپانیا ۲۰۲۲ است و در این دوره باز هم مکس ورشتپن توانست صدر نشین جدول شود. اما در مقابل تیم فراری با بدشانسی هایی همراه بود. 
در طول این رقابت مکس ورشتپن چالش های بسیار زیادی را تجربه کرد که حتی به از دست دادن کنترل خودرویش منجر شد اما سریعا توانست بحران پیش آمده را مدیریت کند و خود را به رده نخست برساند. هم تیمی این راننده تیم ردبول، سرجیو پرز نیز به جایگاه دوم رسید.
اما بدشناسی چارلز لکلرک از این قرار بود که قدرت موتور خود را از دست داد و از پیست بیرون رفت که همین باعث شد هیچ زمانی را نتواند به ثبت برساند.
اما بالاخره بعد از مدت ها جورج راسل نیز توانست با پیشتازی یک مقام را برای تیم مرسدس به دست آورد که قدم بزرگی در این فصل فرمول ۱ بود.
هم تیمی چارلز لکلرک، کارلوس ساینز هم توانست رتبه چهارم را به دست آورد که تلاش های بسیار زیاد در جایگاه چهارم به نتیجه نشست. او همچنین مانند چارلز با چالش هایی روبه رو شد و در دورهای اولیه پیچ هایی را از دست داد که با خارج از پیست و سنگریزه ها برخورد کرد اما توانست دوباره پیست شده و به رتبه چهارم برسد که این عوامل را با توجه به اینکه رقابت های زیادی را تا به الان پشت سر گذاشته، آشنا نبودن با ماشین های جدید فرمول یک دانست و احساس راحتی با این خودروهای جدید مسابقه ای نداشت.
جدول فرمول یک با رقابت های اسپانیا 2022 براساس جدیدترین اخبار فرمول یک 2022 در سایت فرمول یک 22 شرقی نتیجه رقابت های فرمول 1 مسابقات اف یک اسپانیا 2022
جدول فرمول یک با رقابت های اسپانیا ۲۰۲۲ براساس جدیدترین اخبار فرمول یک ۲۰۲۲ در سایت فرمول یک ۲۲ شرقی نتیجه رقابت های فرمول ۱ مسابقات اف یک اسپانیا ۲۰۲۲ جدیدترین گزارشات ورزشی فرمول یک 
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  نتایج تمرینات فرمول یک در عربستان فصل 2022

مطالب مرتبط

تمجید هورنر از ورشتپن در دور مقدماتی با وجود پنالتی!

mortazavi

جدایی مکس ورشتپن از ردبول بعد از ۲۰۲۱

mortazavi

بازنشستگی مکس ورشتپن با فرمول یک نخواهد بود!

mortazavi

نظر دهید.