مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

فتل با هدف تمرکز بیشتر استون مارتین و نه بازنشستگی!

فتل با هدف تمرکز بیشتر استون مارتین و نه بازنشستگی! سباستین فتل یکی از رانندگان مطرح تیم فرمول 1 با هدف تمرکز بیشتر بر روی تیم استون مارتین و کسب امتیازات

فتل با هدف تمرکز بیشتر استون مارتین و نه بازنشستگی!

سباستین فتل یکی از رانندگان مطرح تیم فرمول ۱ با هدف تمرکز بیشتر بر روی تیم استون مارتین و کسب امتیازات بیشتر آمادگی خود را اعلام کرده است و گفته است که هدفش بازنشستگی نیست و می خواهد این فعالیتش را ادامه دهد. سباستین فتل گفته است که هنوز فعالیت های زیادی در تیم استون مارتین دارد و نمیخواهد از این حرفه دست بکشد! چرا که تشنه پیروزی های بیشتر است.

سباستین فتل ۲۹۹ امین و آخرین گرندپری خود را در مارینا با جایگاه نهم جدول آغاز کرد و در حال حاضر تیم استون مارتین نیز در رده هفتمی قرار دارد. این تیم تنها ۵ امتیاز با آلفارومئو برای رسیدن به رتبه ششمی فاصله دارد و سباستین فتل قرار است با به کار گیری تمامی تلاش خود جایگاه بالاتری را به دست آورد.

سباستین فتل که قهرمانی چهار دوره جهان را در کارنامه خود دارد در مصاحبه به رسانه ها گفت: من تمامی سعی و تلاش خودم را می کنم تا بتوانم به رده بندی بهتری در جدول برسم. من احساس می کنم خودروی تیم ما شرایط بهتری دارد و لاستیک های خوبی برای آن انتخاب شده است. هم تیمی سباستین فتل، لنس استرول در رتبه چهاردهم قرار گرفته، دلیل آن هم وجود چالش های نه چندان پیچیده خودرو بود، همچنین ژو گوانیو و والتری بوتاس به ترتیب در جایگاه پانزدهم و هجدهم قرار میگیرد.

همچنین لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس نیز در مورد رقابت های ابوظبی بعد از اینکه به مقام پنجم رسید، گفت:

مطالعه بیشتر  تونل باد مرسدس از آن ریسینگ پوینت شد!

بعد از اینکه این رتبه را در رقابت های ابوظبی به دست آوردم بسیار از رانندگی با این خودرو ناراحت هستم چرا که موقعیت من در تیم فرمول یک در نقطه حساسی قرار دارد و نمیخواهم با چنین خودرویی امتیازات بیشتری از دست بدهم.

لوئیس همیلتون در سال ۲۰۲۲ توانست ۵ مقام دوم را به دست آورد و ضمن به اینکه در سه رقابت آخری خود جایگاه پایین تری در جدول کسب کرد که همین موضوع حساسیت های زیادی را برای او به وجود آورد. او به رسانه ها گفت:  من بسیار مشتاق هستم که این رقابت ها پایان بپذیرد تا دیگر با این خودرو رانندگی نکنم و هرگز چنین قصدی ندارم که با این خودرو دوباره رانندگی کنم و در پیست حاضر شوم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

نتایج ایتالیا ۲۰۲۲ با ورزش فرمول ۱ دنیا

mortazavi

فرمول ۱ اخبار | خوشحالی نوریس و گسلی از عملکرد خودروهای جدید!

mortazavi

اخبار فرمول یک: راننده آلفا رومئو از نیکیتا مازپین انتقاد کرد!

mortazavi

نظر دهید.