مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

تیم فرمول یک مک لارن: پاسخ دنیل ریکاردو به دنبال عملکرد نامناسب او

تیم فرمول یک مک لارن: پاسخ دنیل ریکاردو به دنبال عملکرد نامناسب او

در آخرین رقابت های فرمول ۱ که در اسپانیا برگزار شد، دنیل ریکاردو عملکرد خوبی از خود نشان نداد و به گفته زاک براون رئیس تیم فرمول یک مک لارن، نتوانست انتظاراتش را برآورده کند اما دنیل در پاسخ به این عملکرد خود پاسخ هایی را در موناکو خواهد داد. راننده تیم مک لارن بعد از اینکه از نتایج فرمول یک مک لارن ناامید بود، رفتار خود را بررسی کرد و به دنبال این است تا بتواند در رقابت بعدی عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

در روز مسابقات اسپانیا دنیل ریکاردو در دوره دوازدهم نتوانست به خوبی خود را نشان دهد، ضمن به اینکه او در تمرینات بسیار توانست به خوبی رانندگی کند اما نتایج باز هم تقدیری دیگر را برای او رقم زد.

اما بازگشت دنیل با هدف گرندپری موناکو است اما باز هم زاک براون گفت: دنیل ریکاردو به آنچه که او انتظار دارد که دست پیدا نکرده است ولی همچنان ریکاردو قصد دارد عملکرد خود را اصلاح کند و در رقابت های بعدی به خوبی بدرخشد.

ریکاردو گفت: من از یک مسابقه خیلی سخت می آیم و منتظر هستم تا در رقابت های پیش رو بتوانم امتیازهای بهتری به دست آورم. ریکاردو همچنین گفته است که بسیاری از موارد فنی و مهندسی خودرو را بررسی کرده است تا مطمئن شود می تواند در بهترین موقعیت خود قرار بگیرد که در پایان صحبت هایش به این موضوع اشاره کرده که من در مورد ماشین چیزهای جدید و زیادی را یاد گرفته ام و به تیم مک لارن نیز اعتماد زیادی دارم چرا که پیشرفت من در کنار آنها محقق می شود و امیدوار هستم بتوانم به رتبه خوبی برسم.

مطالعه بیشتر  فاش شدن برنامه های به روزرسانی ردبول توسط هورنر!

به نظر می رسد که خودروهای فرمول یک ۲۰۲۲ در این فصل از رقابت ها رانندگان زیادی را با چالش روبه رو کرده است و قهرمان هفت دوره از  رقابت ها نیز درگیر این موضوع شده است، اما مکس ورشتپن و چارلز لکلرک در این دوره از مسابقات پا به پای یکدیگر در حال رقابت هستند که تاکنون مکس توانسته جایگاه اول را برای خود حفظ کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

چه عاملی باعث ضعیف شدن فراری شده است؟!!!

mortazavi

مدیر تیم ردبول قصد دارد از مرسدس ۵۰ کارمند استخدام کند!

mortazavi

نتایج فرمول یک مجارستان ۲۰۲۲ با پیروزی راننده ردبول 

mortazavi

نظر دهید.