مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

۴۰ درصد خودروی جدیدتر برای ردبول در فصل ۲۰۲۱!

تیم فرمول یک ردبول ۲۰۲۱ | خودروهای جدیدتر تیم ردبول در ۲۰۲۱ | چالش جدید برای تیم مرسدس با خودروهای ردبول |مسابقات فرمول یک فصل ۲۰۲۱ | تیم های فرمول یک 

خودروهای جدیدتر برای تیم ردبول در فصل ۲۰۲۱

برای فصل ۲۰۲۱ فرمول یک تیم ردبول انتظار دارد که ۴۰ درصد از خودروهای خود را جدید کند تا بتواند برای رقابت های قهرمانی جهان تیم مرسدس را به چالش بکشد.

از آنجائیکه مقررات ثابت هستند و قرار است البته تغییرات زیادتری در فصل ۲۰۲۲ ایجاد شود، خودروی RB16B تغییرات زیادتری خواهد داشت و علاوه بر آن می تواند در سطح آیرودینامیکی تغییرات زیادی اعمال شود که در این صورت تیم ها مجاز به استفاده از دو توکن توسعه برای قسمت های خاصی از ماشین ها هستند.

مدیر تیم ردبول کریستین هورنز درباره خودروی ۲۰۲۱ تیم خود این گونه اظهار نظر کرده است:

تقریبا می توان گفت که ۶۰ درصد از خودروهای فصل ۲۰۲۱ یعنی همان RB16B  از خودروی فصل ۲۰۲۰ می باشد که نام آن خودرو RB16 می باشد و مانند تمامی خودروهابخش زیادی از آن برای فصل بعدی قابل انتقال می باشد.

تیم فرمول یک ردبول 2021 | خودروهای جدیدتر تیم ردبول در 2021 | چالش جدید برای تیم مرسدس با خودروهای ردبول |مسابقات فرمول یک فصل 2021 | تیم های فرمول یک 
تبم ردبول فرمول یک 

ما پایه و اساس یک ماشین مناسب را پیدا کرده ایم و من فکر میکنم که می دانیم نقاط ضعف خودرو در کدام قسمت ها است و تصمیم بر این است که در زمستان بر روی نقاط قوت در فصل زمستان بیشتر کار کنیم تا بتوانیم به نتایج بهتری نیز برسیم.

مرسدس در سال آینده یک پکیج فوق العاده قوی دارد که در آن شکی نیست و ما هم باید با استفاده از تمامی ابزار و اطلاعاتی که در دست داریم استفاده کنیم تا بتوانیم کار را به بهترین شکل انجام دهیم.

مطالعه بیشتر  هورنر به پرز اخطار عملکرد داد | سایت فرمول یک ایران

اینکه پیشرفت و بهبود خودرو روز به روز بیشتر می شود و این به طور شگفت آوری در دو ماه گذشته بسیار به مرسدس نزدیک شده است که موضوعی دلگرم کننده می باشد.

ضمن اینکه تیم ردبول قصد دارد خودروهای خود را بسیار ارتقا ببخشد اما عنوان کرده است که الکس آلبون با اعتماد به واقعیت از ردبول برکنارشد نه از روی احساسات! و راننده ای دیگری را جایگزین آلبون در نظر گرفته است.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر تیم فرمول یک آلفارومئو: بوتاس گفت: می توانم بهترین خودم باشم!

mortazavi

کنترل خودروهای ۲۰۲۱ در پیچ ها از دید چارلز لکلرک دشوارتر است!

mortazavi

امیدواری لوئیس همیلتون به پیروزی در فصل ۲۰۲۲

mortazavi

1 نظر

ساسان ژوئن 6, 2021 at 6:42 ب.ظ

با درود ، درباره ی ویژگیهای فنی خودرو جبری سودمندی ننوشته اید

پاسخ

نظر دهید.