مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

توتو ولف از اعمال فشار شدید روی مرسدس می گوید!

توتو ولف از اعمال فشار شدید روی مرسدس می گوید! توتو ولف مدیر تیم مرسدس بنز فرمول یک از فشار بیش از حد بر روی تیم مرسدس بنز می گوید

توتو ولف از اعمال فشار شدید روی مرسدس می گوید!

توتو ولف مدیر تیم مرسدس بنز فرمول یک از فشار بیش از حد بر روی تیم مرسدس بنز می گوید و گفته است که: سال ۲۰۲۲ به دلیل مشکلات خودروی W13، سالی چالش برانگیز برای مرسدس بود، اما توتو وولف، رئیس تیم احساس می‌کند که درس‌های کلیدی درباره این تیم از طریق رقابت های فرمول یک به دست آورده است. توتو وولف گفته است که در طول مبارزات مرسدس در سال ۲۰۲۲ در برخی مواقع فشار شاید بیش از حد اعمال کرده است.

این تیم به دلیل مشکلات W13 با یک فصل چالش برانگیز روبرو شد، به این معنی که آنها نتوانستند با سرعت رقبای Red Bull و Ferrari برابری کنند. جورج راسل راننده جوان این تیم با وجود تمامی این مشکلات توانست به پیشرفت های بهتر این تیم کمک کند و این در حالی بود که هم تیمی او لوئیس همیلتون، با شانس کمی روبه رو بود و نتوانست امتیازات جالب توجهی را به دست آورد. علیرغم مشکلات، ولف احساس می کند که با همه این موارد چیزهای زیادی یاد گرفته است. او در این مورد گفت:

من کاملاً معتقدم که برای پیشرفت باید شکست بخورید و اشتباه کنید. هیچ تیم ورزشی در جهان وجود ندارد که با ورود به هر رقابت به قهرمانی رسیده باشد! بنابراین، چیزهایی که ما از این فصل یاد گرفتیم سخت بوده و صحبت کردن در مورد آن الان کار راحتی است، اما ما و تیم میدانیم که چه چالش هایی را پشت سر گذاشتیم و در حال تست کردن روش های مختلفی هستیم که بتوانیم به ارزش های بیشتری در فصل آینده برسیم. فکر می‌کنم ما لحظات خود را داشتیم، وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، جایی که فشارهای زیادی وجود داشت، اما این باعث شد یاد بگیرم، در مورد نقاط قوت و ضعف تیم دانش بیشتری به دست آورم.

مطالعه بیشتر  تاثیرات چالش درون تیمی بر روی عملکرد فرناندو آلونسو

خبرهایی داغ از حوشی اف یک ۲۰۲۲: توتو ولف پیش تر در صحبت های خود به این موضوع اشاره کرده بود که شکست تیم ردبول در فصل آینده فرمول یک کار بسیار سختی است و ما برای این رقابت ها تلاش زیادی باید داشته باشیم…

در پایان به جمله همچنین ادامه داد که روزهایی که از دست می‌دهیم، روزهایی هستند که رقبای ما پشیمان می‌شوند چرا که ما به زودی پرقدرت تر برمی‌گردد، زیرا در آن زمان است ما بیشترین چیزها را یاد می‌گیریم و امیدوارم آینده گواه آن باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

هربرت راننده اسبق فرمول ۱ می گوید: سرجیو پرز خاری در چشمان مکس ورشتپن!

mortazavi

توتو ولف: شکست ردبول در فصل ۲۰۲۳ فرمول ۱ سخت است!

mortazavi

راسل: ردبول در هر مسابقه در فصل F1 2023 برنده خواهد شد

mortazavi

نظر دهید.