مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

پیشتازی مکس ورشتپن در تمرین فرمول یک اتریش ۲۰۲۱

در تمرین فرمول یک اتریش ۲۰۲۱ مکس ورشتپن راننده فرمول یک و عضو تیم ردبول توانست در این مسابقات باز هم در جایگاه اول بنشیند و رقیب سرسخت او از تیم مرسدس، زمان خود را به علت رد کردن محدوده مجاز پیست از دست داد.

رانندگان تیم ردبول، با توجه به احتمال ۸۰ درصدی بارش باران، با موفقیت توانستند تمرینات خود را با لاستیک های خشک انجام دهند، دنیل ریکاردو از تیم مک لارن و استبان اکون از تیم آلپین با اختلاف ۰٫۳ ثانیه ای در رده های بعدی قرار گرفتند.

جدول دومین تمرین فرمول یک اتریش ۲۰۲۱

تمرین فرمول یک اتریش 2021 | مکس ورشتپن، راننده فرمول یک | اخبار فرمول یک | اف یک 2021 | مسابقات اتومبیلرانی | 

حواشی راننده مرسدس بعد از مسابقات فرمول یک فرانسه ۲۰۲۱

بعد از مسابقات فرمول یک فرانسه که با درخشش مکس ورشتپن به پایان رسید، والتری بوتاس راننده تیم مرسدس از استراتژی غلط تیم مرسدس به شدت اعتراض کرد و مدیر تیم مرسدس نیز از این اعتراض وی خوشحال شد!!!

بوتاس در مسابقات فرمول یک فرانسه ۲۰۲۱ سکوی خود را از دست داد و به سرجیو پرز واگذار کرد که بسیار معترض از اینکه چرا کسی به حرف هایش گوش نمی دهد.

این راننده با بدشانسی که داشت و علاوه بر آن اشتباهات تیم نتوانست در جایگاه بهتری قرار بگیرد و البته در این میان مدیر تیم مرسدس، توتو ولف نیز از اینکه این راننده بالاخره لب به انتقاد گشود ابراز خوشحال کرد.

سرعت بالای ردبول در مسابقات باعث تعجب همیلتون شده است!

صحبت های والتری بوتاس در رابطه با جایگاه چهارم در مسابقات فرمول یک فرانسه ۲۰۲۱

از نظر من استراتژی راننده برنده با استفاده از دو پیت استاپ است و اینکه بخواهم آن را بعد از مسابقه بیان کنم آسان است و میتوان حدس زد که تیم بیش از حد بر روی تک پیت استاپ تمرکز کرده است و به اعتقاد آنها بهترین استراتژی است اما در اصل اینطور نیست.

مطالعه بیشتر  آینده متفاوت لوئیس همیلتون در فرمول یک!

من در مسابقات هر آتچه که نیاز بود را امتحان کردم اما لاستیک هایم دیگر تمام شده بود و فرصتی برای من وجود نداشت. پیش بینی هایی که در مورد عمر لاستیک ها وجود دارد به واقعیت نزدیک نیست و اگر می شد دو پیت استاپ داشته باشم، شاید می توانستم بر روی سکو قرار بگیرم.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

کارلوس ساینز از پیروز نشدن در مونزا ناراحت است!

mortazavi

همیلتون دارای بیشترین برد در فرمول یک پرتغال ۲۰۲۰

mortazavi

نتایج فرمول یک بلژیک ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.