نماد سایت مجله خبری 22 شرقی

تمرینات هلند فرمول یک ۲۰۲۱ | این بار پیشتازی فراری!

BAHRAIN, BAHRAIN - MARCH 28: Charles Leclerc of Monaco driving the (16) Scuderia Ferrari SF21 ahead of Lando Norris of Great Britain driving the (4) McLaren F1 Team MCL35M Mercedes during the F1 Grand Prix of Bahrain at Bahrain International Circuit on March 28, 2021 in Bahrain, Bahrain. (Photo by Dan Istitene - Formula 1/Formula 1 via Getty Images)

تمرینات هلند فرمول یک ۲۰۲۱ | این بار پیشتازی فراری!

در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک ۲۰۲۱ این بار به میزبانی هلند رانندگان فراری به ترتیب در رده اول و دوم قرار گرفتند که چارلز لکلرک با امتیاز ۱:۱۰٫۹۰۲ توانست صدرنشین جدول شود و بعد از او هم تیمی اش کارلوس ساینز توانست رتبه دوم را به دست آورد. اما راننده تیم مرسدس با توجه به مشکلاتی که برای او به وجود آمد نتوانست این دور از تمرینات را با موفقیت به پایان برساند، خودروی این راننده با مشکل سیستم روغن و از دست رفتن قدرت موتور رو به رو شد که دور مسابقات به پایان نرسد.

صحبت های لوئیس هملیتون در مورد از دست دادن تمرینات هلند ۲۰۲۱

اگرچه لوئیس همیلتون اعتراف کرد که توقف زودهنگام او در تمرین دوم باعث شد تمرینات را از دست بدهد اما او اصرار داشت از دست دادن مانع آماده سازی وی برای مسابقات جایزه بزرگ هلند نخواهد شد. وی همچنین ادامه داد:

این موضوع برای من پایان جهان نیست من فقط مشکل در خودروی خود داشتم اما برای مسابقات اصلی تمامی تلاش خود را به کار می گیرم. این روز از نظر آب و هوا بسیار زیبا بود، دیدن جمعیت دیدن افراد زیادی در اینجا شگفت انگیز است، دیدن مردم با هیاهو و اولین بار که ما انرژی کامل را مشاهده کردیم. بیشتر آزاردهنده است که ما فقط ۲۰ دقیقه با آن پرچم قرمز [در FP1] رانندگی کردیم، طبیعتاً ما عقب ماندیم، اما والتری بوتاس،  به نظر می رسید که تمرین خوبی را پشت سر گذاشته است، بنابراین احتمالاً فردا ما می توانیم تلاش کنیم و برخی موارد را جبران کنیم، امیدوارم….

در گزارشات بعدی از اخبار فرمول یک ۲۰۲۱ به نتایج مسابقات اصلی هلند اف یک خواهیم پرداخت که رانندگان و رتبه های آن ها را ذکر میکنیم. برای اطلاع از جدیدترین اتفاقات فرمول یک و حواشی رانندگان صفحه خبری فرمول یک ما را دنبال کنید.

4.7/5 - (4 امتیاز)