مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

تمرینات هلند فرمول یک ۲۰۲۱ | این بار پیشتازی فراری!

تمرینات هلند فرمول یک ۲۰۲۱ | این بار پیشتازی فراری!

در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک ۲۰۲۱ این بار به میزبانی هلند رانندگان فراری به ترتیب در رده اول و دوم قرار گرفتند که چارلز لکلرک با امتیاز ۱:۱۰٫۹۰۲ توانست صدرنشین جدول شود و بعد از او هم تیمی اش کارلوس ساینز توانست رتبه دوم را به دست آورد. اما راننده تیم مرسدس با توجه به مشکلاتی که برای او به وجود آمد نتوانست این دور از تمرینات را با موفقیت به پایان برساند، خودروی این راننده با مشکل سیستم روغن و از دست رفتن قدرت موتور رو به رو شد که دور مسابقات به پایان نرسد.

تمرینات هلند فرمول یک 2021 | این بار پیشتازی فراری! | جدول رده رانندگان اف یک هلند 2021 | اخبار فرمول یک 2021 | مسابقات اتومبیلرانی جهان

صحبت های لوئیس هملیتون در مورد از دست دادن تمرینات هلند ۲۰۲۱

اگرچه لوئیس همیلتون اعتراف کرد که توقف زودهنگام او در تمرین دوم باعث شد تمرینات را از دست بدهد اما او اصرار داشت از دست دادن مانع آماده سازی وی برای مسابقات جایزه بزرگ هلند نخواهد شد. وی همچنین ادامه داد:

این موضوع برای من پایان جهان نیست من فقط مشکل در خودروی خود داشتم اما برای مسابقات اصلی تمامی تلاش خود را به کار می گیرم. این روز از نظر آب و هوا بسیار زیبا بود، دیدن جمعیت دیدن افراد زیادی در اینجا شگفت انگیز است، دیدن مردم با هیاهو و اولین بار که ما انرژی کامل را مشاهده کردیم. بیشتر آزاردهنده است که ما فقط ۲۰ دقیقه با آن پرچم قرمز [در FP1] رانندگی کردیم، طبیعتاً ما عقب ماندیم، اما والتری بوتاس،  به نظر می رسید که تمرین خوبی را پشت سر گذاشته است، بنابراین احتمالاً فردا ما می توانیم تلاش کنیم و برخی موارد را جبران کنیم، امیدوارم….

مطالعه بیشتر  گرندپری استرالیا 2021 به خاطر کرونا برگزار نخواهد شد!!

در گزارشات بعدی از اخبار فرمول یک ۲۰۲۱ به نتایج مسابقات اصلی هلند اف یک خواهیم پرداخت که رانندگان و رتبه های آن ها را ذکر میکنیم. برای اطلاع از جدیدترین اتفاقات فرمول یک و حواشی رانندگان صفحه خبری فرمول یک ما را دنبال کنید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

بلژیک و تعیین خط فرمول ۱ در فصل ۲۰۲۲

mortazavi

فرمول یک ۲۰۲۲ امروز | نظر پیر گسلی در مورد تیمی که قرار است به آن بپیوندد!

mortazavi

مرسدس چگونه می خواهد برتری فرمول یک را به دست آورد؟

mortazavi

نظر دهید.