مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

نتایج تمرینات فرمول یک در عربستان فصل ۲۰۲۲

نتایج تمرینات فرمول یک در عربستان فصل ۲۰۲۲…. در جدیدترین رقابت های فرمول ۱ فصل ۲۰۲۲ تمرینات در پیست عربستان انجام شد که راننده تیم فراری توانست در صدر جدول قرار بگیرد و بعد از او نیز راننده ماهر تیم ردبول مکس ورشتپن رده دوم را از آن خود کرد. در ادامه همراه باشید تا نتیجه تمرینات پیش از مسابقات اصلی در عربستان ۲۰۲۲ را شرح دهیم.. 

چارلز لکلرک در دومین تمرین گرندپری فرمول یک عربستان در سال ۲۰۲۲ توانست سریعترین زمان را به دست بیاورد اما بعد از برخورد با دیوار در زمان آخر مسابقه بازهم به رده اولی رسید!

راننده تیم ردبول، مکس ورشتپن نیز با اختلاف زمانی کمتر از چارلز لکلرک جایگاه دوم را به دست آورد، همچنین راننده دیگر تیم ردبول، کارلوس ساینز در رده سوم قرار گرفت.

در این دوره از تمرینات پیش از مسابقات اصلی یک انفجار تقریبا بزرگ نیز در پیست جده رخ داد که با این اتفاق تمرینات دیگر و مسابقات اصلی در همین پیست انجام خواهد شد و تغییراتی در برنامه وجود نخواهد داشت.

مدیر تیم هاس، گونتر استاینز گفت:

دولت عربستان این اطمینان را به ما داده است که اجرای مسابقات در این پیست امن است و بعد از تمرینات، یک جلسه دیگر نیز انجام خواهد شد تا امنیت کامل احساس شود.

در مجله خبری خودرویی ۲۲ شرقی می توانید همواره از جدیدترین رویدادهای ورزشی فرمول یک و رقایت های تیم های مختلف را آگاه شوید. همچنین می توانید در فصل جدید فرمول ۱ از قدرتمندترین تیم ها اطلاعات مفیدی به دست آورید که در نظرسنجی اخیر رده بندی شده اند. بسیاری از افراد حدس می زنند که تیم مرسدس نمایش اصلی خود را برای روز مسابقه گذاشته است و با ماشینی که در اختیار دارد می تواند هشتمین عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

مطالعه بیشتر  گسلی: از مشاوره فتل در مورد وضعیت ردبول سپاسگزارم! خبرهای فرمول 1
جدول تمرینات اول فرمول یک عربستان ۲۰۲۲
نتایج تمرینات فرمول یک در عربستان فصل 2022.... در جدیدترین رقابت های فرمول 1 | راننده تیم فراری | تیم ردبول مکس ورشتپن | جدیدترین رویدادهای ورزشی فرمول یک
نتایج تمرینات فرمول یک در عربستان فصل ۲۰۲۲…. در جدیدترین رقابت های فرمول ۱ | راننده تیم فراری | تیم ردبول مکس ورشتپن | جدیدترین رویدادهای ورزشی فرمول یک
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تیم فرمول یک استون مارتین ۲۰۲۲ | سباستین فتل و حس عجیب او در تیم استون مارتین

mortazavi

اخبار فرمول یک ۲۰۲۱ | آلونسو می گوید: همیلتون همیشه ناراضی و در حال انتقاد است!

mortazavi

رده بندی قدرت تیم های فرمول ۱ در فصل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.