مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

تمجید هورنر از ورشتپن در دور مقدماتی با وجود پنالتی!

تمجید هورنر از ورشتپن در دور مقدماتی با وجود پنالتی! سرمربی ردبول از راننده قهرمان خود به خاطر تعیین خط بلژیک قدردانی کرد و گفت که بهترین خود را بار دیگر

تمجید هورنر از ورشتپن در دور مقدماتی با وجود پنالتی!

سرمربی ردبول از راننده قهرمان خود به خاطر تعیین خط بلژیک قدردانی کرد و گفت که بهترین خود را بار دیگر نشان داد علیرغم اینکه جریمه ای را نیز دریافت کرد و مجبور است در روز مسابقه رقابت را از جایگاه عقب تری شروع کند. کریستین هورنر، سرمربی تیم ردبول، از برتری مکس ورشتپن در مسابقات مقدماتی گرندپری فرمول ۱ بلژیک تمجید کرد.

ورشتپن با دور ۱ متر: ۴۳٫۶۵۵ ثانیه در Q3 در Spa-Francorchamps توانست بهترین زمان و سریعترین را به ثبت برساند که کارلوس ساینز بعد از زمان بسیار خوبی را به ثبت رساند.

ورشتپن علیرغم کسب شرایط لازم برای هفدهمین پوزیشن حرفه ای، پس از جریمه های موتور به رتبه پانزدهم جدول سقوط کرد. هورنر هنوز خوشبین بود که ورشتپن می تواند باز هم به خوبی مسابقه را به پایان برساند اما این اتفاق نیفتاد و این موضوع نیز برای راننده تیم فراری چارلز لکلرک که یکی از اصلی ترین رقیبان مکس است هم اتفاق افتاد.

هورنر در مورد ورشتپن پس از دور مقدماتی توضیح داد: سرعتی که او داشت، زمان دور خیلی خوب بود. بنابراین، ما در میزان مسافتی که طی کردیم و عملکرد بسیار خوبی که داشتیم از رانندگانم قدردانی میکنم هر چند که یکی از آنها جریمه هایی نیز دریافت کرد.

از نظر من در دور مقدماتی همه چیز خوب بود و جای امیدواری بسیاری است که می توان شروع بسیار خوبی را در روز مسابقات اصلی هم داشته باشیم و من فکر میکنم آن روز یک روز فوق العاده خواهد بود.

مطالعه بیشتر  رالف شوماخر از عملکرد برادرزاده اش، مایک در ژاپن انتقاد کرد!

کریستین هورنر همچنین از عملکرد سرجیو پرز نیز بسیار راضی بود و گفت که او نیز سرعت بسیار خوبی داشت و با توجه به اینکه در جایگاه سوم قرار گرفت بسیار به او امیدوار هستم و هیجانی ترین مسابقه را در روز اصلی رقابت ها خواهیم داشت.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اخبار رانندگان فرمول یک | پایان بوتاس با مرسدس و شروعش با آلفارومئو

mortazavi

هربرت راننده اسبق فرمول ۱ می گوید: سرجیو پرز خاری در چشمان مکس ورشتپن!

mortazavi

راننده دیگر تیم هاس، رومن گروژان فرمول یک را ترک خواهد کرد!

mortazavi

نظر دهید.