مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

جدول تعیین خط فرمول یک در ایتالیا ۲۰۲۲

جدول تعیین خط فرمول یک در ایتالیا 2022 در تعیین خط ایتالیا فصل 2022، راننده تیم فراری چارلز لکلرک توانست به رده اولی از جدول برسد و بعد از او قهرمان این فصل

جدول تعیین خط فرمول یک در ایتالیا ۲۰۲۲

در تعیین خط ایتالیا فصل ۲۰۲۲، راننده تیم فراری چارلز لکلرک توانست به رده اولی از جدول برسد و بعد از او قهرمان این فصل تا به اکنون مکس ورشتپن از تیم ردبول به جایگاه دوم و سپس هم تیمی چارلز در رده سومی و بعد از او نیز هم تیمی مکس به رده چهارم رسید، گویا رقابت این تیم بر سر جایگاه اول و دوم و با همکاری هم تیمی هایشان رقابت های این فصل را بسیار هیجانی تر کرده است.

بعد از این تعیین خط سوالات زیادی وجود دارد که مکس موقعیت خود را در روز مسابقه از چه جایگاهی شروع میکند؟ به این خاطر که در تعیین خط رانندگان زیادی جریمه دریافت کردند و با وجود اینکه مکس به رده دومی رسید، آیا باز هم جایگاه اصلی در روز رقابت ها تغییر خواهد کرد یا خیر؟

به طور کلی در فرمول ۱، قانون بر این اساس است که رانندگانی که جریمه دریافت کرده اند باید شروع رقابت ها را در روز اصلی مسابقه از عقب تر شروع کنند و اینطور به نظر می رسد که کارلوس ساینز رقابت خود را جلوتر از لوئیس همیلتون در مونزا شروع می کند. اما وضعیت در مورد ورشتپن کمی متفاوت است و کارلوس ساینز و پرز عقب تر از این راننده مسابقه را شروع خواهند کرد.

این راننده در ابتدا قرار بود از جایگاه هفتم مسابقه را شروع کند اما چون راننده های بعدی در جدول جریمه های بیشتری داشتند، ورشتپن به جایگاه بالاتری رسید.

مطالعه بیشتر  شناسایی نقطه ضعف خودروی ردبول RB16B توسط مرسدس!

رقابت های ایتالیا ۲۰۲۲، آخرین مسابقه اروپایی فصل ۲۰۲۲ فرمول ۱ و قبل از اینکه مسابقات برای پایان دادن به رقابت‌ها در دفعه بعدی آغاز شود، زیرا مونزا میزبان گرندپری ایتالیا است.

این مسابقه در پیست مونزا قرار است در ۵۳ دور باشد و یکی از رویدادهای سریع در تقویم است که بیشتر از یک ساعت و ربع طول خواهید کشید و براساس آمار گزارش شده قرار است در ساعت ۲ بعدازظهر به وقت ایتالیا شروع شود.

جدول تعیین خط فرمول یک در ایتالیا 2022 در تعیین خط ایتالیا فصل 2022، راننده تیم فراری چارلز لکلرک توانست به رده اولی از جدول برسد و بعد از او قهرمان این فصل
تعیین خط فرمول یک در ایتالیا ۲۰۲۲
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

نتایج فرمول یک آمریکا ۲۰۲۱ | جدیدترین اخبار فرمول یک

mortazavi

اولین روز تست فرمول یک در بارسلونا ۲۰۲۲

mortazavi

بازگشت فراری به جایگاه های بالا به زودی…

mortazavi

نظر دهید.