مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

همیلتون در صدر جدول تعیین خط فرمول یک بریتانیا ۲۰۲۱

در تعیین خط فرمول بریتانیا ۲۰۲۱ ، راننده تیم مرسدس فرمول یک توانست در جایگاه اول این تعیین خط قرار بگیرد. در مقابل مکس ورشتپن راننده فرمول یک از تیم ردبول، رد رده دوم جای گرفت و این جایگاه را با فاصله بسیار کمی از راننده مرسدس به دست آورد که در مدت زمان ۰٫۰۷۵ ثانیه دوم شد.

در دورهای پایانی سرجیو پرز، هم تیمی مکس ورشتپن، به علت اینکه پیچ استو را کمی عریض طی کرد زمان زیادی از دست داد و در جایگاه سوم نیز والتری بوتاس از تیم مرسدس با زمان +۰٫۱۹۴ به دست آورد.

تعیین خط بریتانیا 2021 | لوئیس همیلتون بریتانیا 2021 | اخبار فرمول یک 2021 | حواشی رانندگان اف یک 2021 | سایت اخبار خودرو | گزارش اف یک 

در ادامه اخبار فرمول یک گزارش دیگری از اف یک ۲۰۲۱ بخوانیم در مورد اینکه قرار است ماشین های مسابقه ای فولکس واگن وارد رقابت های فرمول یک شوند و البته در این بین، استون مارتین از این خودروها نیز استقبال کرده است!!!

ورود فولکس واگن به فرمول یک در آینده ای نزدیک…

رئیس تیم استون مارتین، لارنس استرول با استقبال از گروه فولکس واگن و نسل بعدی پاورپوینت ها خبر داد. در آخرین جلسه ای که تمامی مدیران فرمول یک حضور داشتند و در اوایل ماه در اتریش برگزار شد، قرار است تا فصل ۲۰۲۴ از موتورهایی که اکنون وجود دارد، استفاده شود. در ادامه طی جلسه ای که با سازندگان آئودی و پورشه برگزار شد، استفانو دومنیکالی مثبت بودن این جلسه را اعلام کرد.

اولین پیست فرمول یک در ایران (زرندیه)

لازم است ذکر شود که استون مارتین موتورهای خود را از تیم مرسدس می گیرد و با این حال از ورود یک سازنده دیگر برای ساخت موتورهای جدیدتر به اف یک استقبال کرده و در ادامه نیز چنین گفته است:

مطالعه بیشتر  موفقیت در فرمول یک تنها با پول به دست نمی آید!

من از فولکس واگن بسیار استقبال خواهم کرد و چنین موضوعاتی قدرت یک ورزش را نشان می دهد، در فرمول یک هر چقدر گروههای قوی تری وجود داشته باشند، برای همه اعضای فرمول یک بسیار خوب خواهد شد.

این موضوع را می دانم که آنها درگیر گفتگوهای مرتبط به برگشت یک یا دو برند خود به رقابت ها هستند و من بسیار هیجان زده هستم و آنها حمایت میکنم.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

متیا بینوتو: اهمیت هوای تمیز برای خودروهای فراری

mortazavi

نیکو روزبرگ: قوانین فرمول یک ۲۰۲۲ باید سخت گیرانه تر باشد!

mortazavi

چرا در تعیین خط روسیه چارلز لکلرک جریمه نشد؟!

mortazavi

نظر دهید.