مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

تصمیم لوئیس همیلتون برای ماندن در تیم مرسدس هنوز مشخص نیست!

لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس | فرمول یک ۲۰۲۱ | قرارداد لوئیس همیلتون در ۲۰۲۱ | مسابقات اتومبیلرانی 

به دنبال شایعات بسیار، آیا لوئیس همیلتون در فرمول یک مرسدس باقی خواهند ماند؟

لوئیس همیلتون با کسب قهرمانی های بسیار زیاد تا به اکنون عنوان قهرمانی جهان را به خود نسبت داده است و این کاملا به خاطر علاقه و پشتکاری است که در این تیم داشته است.

زمانیکه لوئیس همیلتون در داخل خودروی خود قرار میگیرد لبخندی به لب دارد و به گفته خودش روزی برسد که دیگر آن شور و شوق سابق را نداشته باشد دیگر در فرمول یک نمی ماند!

بعد از پایان یافتن فصل ۲۰۲۰ و آغاز فصل فرمول یک ۲۰۲۱ هنوز هم خبری از تمدید قرارداد این راننده نیست و به دلیل تاخیر بسیار زیاد شایعات زیادی نیز در پی آن وجود دارد که دلیل آن نیز مطرح شده است.

صحبت های لوئیس همیلتون در مورد ادامه حضور خود در فرمول یک

باید بدانید که در ابتدا به چه چیزی علاقه دارید و چه کاری را دوست دارید انجام دهید که تنها ما یکبار زندگی میکنیم و باید از کارهایی که انجام می دهید لذت ببرید.

کارهایی را انجام دهید که هر روز از انجام دادن آن لذت می برید و احساس خوشبختی میکنید و این مهمترین چیز برای من است که تلاش کنم در لحظه زندگی کنم.

حضور در فرمول یک کاملا یک فضای رقابتی می باشد و زمان هایی که سوار برخودرو می شود و شروع به رانندگی میکنم لبخند بر روی لب هایم می نشیند و بعد از این گذشت تمام این سالهایی که مسابقه دادم نیز همین حس را داشتم.

مطالعه بیشتر  مرسدس گفته است: وضعیت فراری برای فرمول یک خوب نیست!

اما اگر روزی برسد که دیگر خوشحال نباشم پس کار من در فرمول یک تمام شده است و باید به سراغ چیزهای دیگری بروم.

لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس | فرمول یک 2021 | قرارداد لوئیس همیلتون در 2021 | مسابقات اتومبیلرانی 
لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس | فرمول یک ۲۰۲۱ | قرارداد لوئیس همیلتون در ۲۰۲۱ | مسابقات اتومبیلرانی 

انگیزه دوباره همیلتون بعد از به دست آوردن تمام این قهرمانی ها چیست؟

زمانی که به حرفه خودم فکر میکردم، نمی دانستم افرادی هستند که من را دنبال میکنند و بعد از آن فهمیدم که اهمیت کار من چیست و چه تاثیری ممکن است بر روی دیگران داشته باشد. من عاشق کار با تیمم هستم و رسیدن به یک هدف مشترک آرزوی من است که من هم به عنوان یکی از اعضای تیم می توانم نقطه پایان موفقیت باشم که این بسیار برای من هیجان دارد.

اما ممکن است بچه ای من را نگاه کند و به این نتیجه برسد که رسیدن به موفقیت برای او نیز غیر ممکن نخواهد بود و این برای من خیلی هیجان انگیز است.

اتفاقات بسیار زیادی در فرمول یک مانند تمامی مسابقات ورزشی دیگری که در دنیا وجود دارد از ارتقا خودروهای مسابقه ای گرفته تا تعویض رانندگان در مواقع لزوم، بیشترین این رویدادها در پایان هر فصل اتفاق می افتد و البته مدت زمانی است که دیگر فراری مانند سابق نیست و بسیار برای رسیدن به قهرمان باید تلاش کند و ضمن اینکه در آخرین تغییرات تیمی که داشته است، کارلوس ساینز را جایگزین سباستین فتل کرده است که جزئیات آن را می توانید در لینک مطالعه کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

رکوردهای هملیتون با شوماخر برابر شد!!!

mortazavi

نتایج ایتالیا ۲۰۲۲ با ورزش فرمول ۱ دنیا

mortazavi

نیکو هالکنبرگ گزینه مناسب برای ردبول در مسابقات فرمول یک ایفل آلمان

mortazavi

نظر دهید.