مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

تست پیش فصل روز سوم فرمول یک ۲۰۲۱

پایان تست های پیش فصل فرمول یک ۲۰۲۱ در روز سوم در بحرین برگزار شد و در این روز مکس ورشتپن توانست به عنوان صدرنشین این تست ها، برای تیم ردبول امیدواری زیادی را به وجود آورد.

در صبح روز سوم تست، تیم های ردبول، مک لارن توانستند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهند و سرجیو پرز هم موفق شد که با تایرهای سافت C4.49 دور بزند و با ثبت زمان ۱:۳۰٫۱۸۷ ثانیه در صدر جدول قرار بگیرد.

همچنین در نوبت عصر روز سوم تست پیش فصل، ورشتپن، فتل و آلونسو در پیست حضور داشتند و نیکیتا مازپین با یک دور سریع خودش را در رده هفتم و دو دهم ثانیه ای هم تیمی خودش قرار می دهد.

۴۰ دقیقه از تست گذشته بود که خبری از راننده ها نبود و دنیل ریکاردو با تایرهای سافت خودش را توانست به رده سوم برساند و بالاتر از نوریس برود که کمی بعد فرناندو آلونسو توانست در رده ششم قرار بگیرد.

تایرهای مدیوم برای مکس ورشتپن سکتورهای بنفشی را به ثبت رساند و او را به مرز ۱٫۲۹ ثانیه وارد کرد.

فرناندو آلونسو و لوئیس همیلتون یک نبرد کوچک با یکدیگر داشتند و آلونسو توانست سبقت بگیرد که به دنبال آن دنیل ریکاردو با تایرهای سافت سرعت فوق العاده ای داشت و توانست به دور دوم برسد.

خودروی سباستین فتل نیز به مشکلی برخورد و او از ماشین خود خارج شد که همین موضوع باعث شد نتواند ادامه مسابقه را انجام دهد.

یوکی سونودا با تایرهای سافت خودش را به رده دوم رساند و با ثبت سکتورهای بنفش، مکس ورشتپن را به چالش دعوت کرد.

مطالعه بیشتر  اخبار و حواشی رانندگان فرمول یک 2021 | بدترین رقابت ها برای راسل؛ برزیل 2021 بود

مکس ورشتپن با عملکرد بسیار خوب خود توانست در زمان ۱٫۲۸٫۹۶۰ به صدر جدول برسد که یوکی در فاصله یک دهم ثانیه ای این زمان قرار دارد.

لوئیس همیلتون اما کنترل خود را از دست داده بود و در پیچ آخر اسپین شد که توانست با دقت و هوشمندی بدون آسیب به مسیر خود ادامه دهد.

در زمان های پایانی تست روز سوم، کیمی رایکونن و کارلوس ساینز صحنه خطرناکی را ایجاد کردند و البته این مورد آسیبی نداشت!

جدول زمانی تست پیش فصل روز سوم فرمول یک ۲۰۲۱

فرمول یک 2021 | تست های پیش فصل فرمول یک 2021 | رانندگان تیم های فرمول یک | تیم های فرمول یک | اخبار خودرو | به روزترین خبر مسابقات اتومبیلرانی در 22 شرقی

بعد از پایان تستهای پیش فصل در فرمول یک ۲۰۲۱ باید منتظر ماند تا ببینیم این رانندگان در مسابقات اصلی چگونه عمل میکنند! با ۲۲ شرقی همراه باشید تا جزئیات این مسابقات را به طلاع برسانیم، همچنین می توانید از طریق همین صفحه به مطالب مختلف این سایت خبرگزاری خودرو مانند: خودروهای جدید ۲۰۲۱، نقد و بررسی خودروها و مقالات فنی ، تاریخچه برند خودروسازی ها، اخبار داخلی و خارجی خودرو و … دسترسی داشته باشید. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر رانندگان تیم مک لارن | ریکاردو: امیدوارم خودروهای جدید خوش دست باشند!

mortazavi

امیدواری لوئیس همیلتون به پیروزی در فصل ۲۰۲۲

mortazavi

مشکل اصلی ماشین های مرسدس در فرمول یک ۲۰۲۲ چیست؟

mortazavi

نظر دهید.