مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

بینوتو: تیم فراری نگرانی های زیادی برای فرمول یک مکزیک ۲۰۲۲ داشت!

بینوتو: تیم فراری نگرانی های زیادی برای فرمول یک مکزیک 2022 داشت! متیو بینوتو در مورد رقابت های مکزیک 2022 نگرانی های زیادی دارد و گفته است که عملکرد ضعیف

بینوتو: تیم فراری نگرانی های زیادی برای فرمول یک مکزیک ۲۰۲۲ داشت!

متیو بینوتو در مورد رقابت های مکزیک ۲۰۲۲ نگرانی های زیادی دارد و گفته است که عملکرد ضعیف تیم و خاموش کردن ناگهانی خودروها از اصلی ترین مواردی است که در این رقابت با آن مواجه بودیم. اما همچنین مدیر این تیم اشاره کرده که ما از عملکرد ضعیف تیم ترس بیشتری داشتیم چرا که برای ماشین ها و نقص عیب های آن را می توانستیم با راهکارهای سازنده بهبود ببخشیم.

بعد از رقابت های مکزیک متیو بینوتو مدیر تیم فراری در فرمول ۱ در اینباره گفت که ضررهای زیادی متوجه تیم فراری شده است….

بینوتو همچنین در ادامه صحبت هایش گفت:

قطعا در یک رقابت مسائل پنهان زیادی وجود دارد که همه این موارد را نمی توان به روشنی پاسخ داد و مسائل مهمتری وجود دارند که باید به آنها بیشتر از دیگر موارد پرداخت. اما باید در یک جلسه توجیحی مهمترین موارد را مورد بررسی قرار دارد و به صحبت های رانندگان نیز توجه زیادی کرد بسیاری از موارد را می توان با نکته هایی که رانندگان به آن اشاره می کنند میتوان حل کرد.

بینوتو در مصاحبه ای که با رسانه ها داشت در مورد تیم مرسدس نیز اظهار نظر کرد و گفت که تیم مرسدس هم اشتباه می کند و این برای رقابت های حرفه ای در ورزش طبیعی است و نمیتوان انتظار داشت که همیشه بی عیب و نقص عمل کنند. این صحبت های بینوتو در صورتی بود که انتقادهای زیادی به عملکرد بینوتو در تیم فراری شد و گفت که این تیم تنها تیمی نیست که اشتباه می کند. به نظر می رسید مرسدس آماده به چالش کشیدن ردبول برای اولین پیروزی خود در سال ۲۰۲۲ در گرندپری مکزیک است.

مطالعه بیشتر  جدیدترین اخبار رانندگان فرمول یک 2021 | اتحاد فتل و میک شوماخر برای فصل 2022

در رقابت های مکزیک که چالش زیادی بین رانندگان مرسدس، ردبول و البته فراری بود، تیم مرسدس و ردبول با لاستیک های سافت در مسابقه شرکت کردند که کمی رقابت را برای آنها سخت تر کرده بود و حتی با وجود اینکه مرسدس انتظار داشت ورشتپن دومین توقف را انجام دهد، تغییر ردبول به تایرهای متوسط ​​راه درستی بود، زیرا هر دو راننده آنها می توانستند مسافت را طی کنند و همیلتون قادر به اعمال فشار در مراحل پایانی نبود.

با توجه به اینکه فراری به دلیل رویکردش به استراتژی در طول فصل ۲۰۲۲ مورد انتقاد قرار گرفت، متیو بینوتو، مدیر تیم به این اشتباه اشاره کرد که گفت: این تنها به ما بستگی ندارد و انتخاب اشتباه در استراتژی هنگام به چالش کشیدن ردبول است. در مجارستان نیز به عملکرد ما انتقاد شد و به نظر من این درست نیست. همانطور که مرسدس با درست انتخاب نکردن لاستیک هایش دچار چالش شد ما نیز در برخی رقابت ها چالش هایی را داریم و بنابراین، انتخاب های متفاوت یا اشتباه کردن تنها به عهده ما نیست.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

والتری بوتاس می گوید از لوئیس همیلتون بهتر هستم!!!

mortazavi

انتقادات شدید کریستین هورنر از لوئیس همیلتون

mortazavi

لوئیس همیلتون: سیاسیت های تغییر ماشین های فرمول یک نادرست است!

mortazavi

نظر دهید.