مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

رالف شوماخر از عملکرد برادرزاده اش، مایک در ژاپن انتقاد کرد!

رالف شوماخر از عملکرد برادرزاده اش، مایک در ژاپن انتقاد کرد ! رالف شوماخر از عملکرد برادرزاده اش مایک شوماخر در گرندپری ژاپن 2022 انتقاد کرد و گفت

رالف شوماخر از عملکرد برادرزاده اش، مایک در ژاپن انتقاد کرد! به روزترین خبرهای فرمول ۱

رالف شوماخر از عملکرد برادرزاده اش مایک شوماخر در گرندپری ژاپن ۲۰۲۲ انتقاد کرد و گفت استراتژی که مایک در این دوره از رقابت ها در پیش گرفته بود، راضی کننده نبود و رالف شوماخر تیم هاس فرمول ۱ را به دلیل استراتژی تیم مایک شوماخر در گرندپری ژاپن مورد انتقاد قرار داده است.

هنگامی که مسابقه در سوزوکا در پی دو ساعت تاخیر به دلیل باران شدید از سر گرفته شد، طبق دستور FIA، هر راننده روی لاستیک کاملا خیس در پیست حضور داشت و با این حال رانندگان با چالش های بسیار زیادی روبه رو شدند که با تمامی تلاششان سعی در حفظ مسیر داشتند و البته مایک نیز نتوانست عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

در دورهای طی شده کاملا واضح بود که فرناندو آلونسو از سرعت بسیار خوبی برخوردار است و می توانست به راحتی از مکس ورشتپن فاصله بگیرد اما باز هم شانس او را یاری نکرد و این دوره از رقابت ها و رسیدن به قهرمانی را از دست داد.

با توجه به عملکرد مایک شوماخر، استفاده از این تاکتیکی که آنها انجام دادند، نه تنها آنها را به مسیر موفقیت نرساند بلکه باعث شد امتیازات زیادی نیز از دست بدهند و البته بعد از این رقابت ها مشخص نیست که جایگزین رانندگان تیم هاس چه کسانی خواهند بود.

به گفته رالف، یک تاکتیک اشتباه باعث شد که امتیازات مایک و هم تیمی اش به شدت سقوط کند و البته این اشتباه بیشتر متوجه تیم هاس و مدیریت آن است چرا که رانندگان به خوبی پیش می رفتند.

مطالعه بیشتر  فرمول یک 2022 | سرنوشت کارلوس ساینز فراری در فصل 2022!!!

به طور کلی مشخص نیست که تیم هاس چه ایده ای در آن لحظه داشته است، اما امیدواریم در آینده نیز بتوانند بهتر عمل کنند، ضمن اینکه هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه چه میزان بودجه ای برای تیم هاس در نظر گرفته شده است و چطور میخواهند از این بودجه استفاده کنند.

اما به طور کلی معتقدم که آینده این تیم روشن است و می توانند گام های بزرگتری در این مسیر بردارند. اما تیم هاس، باید بسیار بیشتر از قبل استراتژی های خود را اصولی و دقیق به کار بگیرد چرا که پیش آمدن چنین اشتباهاتی از سوی تیم مانند آنچه در ژاپن اتفاق افتاد، جبران نشدنی است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

آیا پیروزی مکس ورشتپن در هلند ۲۰۲۲ از قبل برنامه ریزی شده بود؟

mortazavi

اولویت ردبول، هوندا و پروژه فرمول یک آن است!

mortazavi

نتایج فرمول یک فصل ۲۰۲۴ اسپانیا رقابت سخت ردبول و مک لارن

mortazavi

نظر دهید.