مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

جورج راسل: بهبود شرایط مرسدس در آینده از نزدیک…

به روزترین اخبار فرمول یک 2022 جورج راسل بهبود شرایط مرسدس در آینده از نزدیک...به گفته راننده جوان تیم مرسدس، این تیم در آینده از شرایط بهتری برخوردار

به روزترین اخبار فرمول یک ۲۰۲۲ جورج راسل بهبود شرایط مرسدس در آینده از نزدیک…

به گفته راننده جوان تیم مرسدس، این تیم در آینده از شرایط بهتری برخوردار خواهد بود و نوسانات و چالش هایی که تاکنون این تیم را تحت تاثیر قرار داده بود و نتوانسته بودند به موقعیت های بهتری دست پیدا کنند. همانطور که واضح بود تیم فرمول ۱ مرسدس در فصل ۲۰۲۲ درخشش چشمگیری را نداشت و چالش های زیادی متوجه لوئیس همیلتون و جورج راسل بود.

به اعتقاد جورج راسل، رویکردی که قرار است این تیم در آینده از آن استفاده کند باعث می شود که درک بهتری از خودروها داشته باشند. این تیم قصد دارد آخرین به روزرسانی های خود را برای W13 انجام دهد و شدیدا به دنبال این است که کوچکترین نقایص موجود در خودرو را برطرف کند و به رسانه ها نیز گفته:

ما تجزیه و تحلیل های زیادی را در مورد مسابقاتی که تا به الان داشته ایم، انجام داده و مسابقاتی که روند کندی در آنها داشته ایم را بررسی کرده ایم و در تلاش هستیم تا بفهمیم که چطور این اتفاقات در این فصل از فرمول یک رخ داده است.

تمامی این تصمیمات و اصولی که قرار است به شکل کامل و بدون نقص رعایت شود برای سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است و البته جورج راسل در ادامه صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد که نمیخواهم وارد جزئیات بیشتری شوم چرا که موضوع دارای درک بالا و سختی است که امیدوار هستیم در سال آینده بتوانیم به برتری هایی که لایق آن هستیم، برسیم…

فرمول یک ژاپن ۲۰۲۲

اما به طور کلی باید بگویم که استراتژی های به کار گرفته شده برای هر ماشین به شکل جداگانه انجام می شود و احساس میکنم که در مسیر درستی هستیم و میتوانیم به آینده بسیار امیدوار باشیم.

مطالعه بیشتر  امیدواری لوئیس همیلتون به گرندپری کانادا 2022

بسیاری از مشکلات ماشین که تاکنون داشته ایم به خاطر درک نادرست و نامفهوم عیب ونقص های آن بوده است و تیم قرار است در سال ۲۰۲۳ بسیار قوی تر از این فصل شود.

ما در فصل ۲۰۲۲ فرمول یک به اندازه کافی مسابقات داشته ایم و در هریک از آنها نیز یک سناریوی متفاوت را به کار گرفته ایم اما باز هم در هر مسابقه به طور غیر قابل باوری غافلگیر شدیم و باز هم نتوانستیم به نتیجه دلخواهمان برسیم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

سباستین فتل: فرناندو آلونسو را هرگز نتوانستم بشناسم!

mortazavi

گزارش فرمول ۱ | اولین تمرینات فرمول یک بریتانیا ۲۰۲۲

mortazavi

اخبار تیم فرمول یک هاس | ساخت خودرو در سال ۲۰۲۲ پیچیده ترین در ۲۰ سال گذشته!

mortazavi

نظر دهید.