مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

بهبود عملکرد ماشین های تیم مرسدس بعد از گرندپری کانادا!

بهبود عملکرد ماشین های تیم مرسدس بعد از گرندپری کانادا ! نتایج تیم فرمول یک در گرندپری کانادا 2022 تیم مرسدس توتو ولف رئیس تیم مرسدس بنز

بهبود عملکرد ماشین های تیم مرسدس بعد از گرندپری کانادا!

بعد از اینکه نتایج تیم فرمول یک در گرندپری کانادا ۲۰۲۲ مشخص شد، تیم مرسدس توانست در جایگاه سوم قرار بگیرد که البته بعد از مدت ها دوری از رتبه های خوب، اینبار توانست عملکرد بهتری از خود نشان دهد، توتو وولف، رئیس تیم مرسدس بنز موافقت کرده است که خودروهای آن ها در گرندپری اخیر کانادا بهتر عمل می کنند و امیدوار است که در GP آینده بریتانیا نیز بتواند بهتر از این دوره رقابت ها باشد.

در ده دور آخر گرندپری کانادا، رانندگان مرسدس بنز، لوئیس همیلتون و جورج راسل فاصله بسیار نزدیکی با یکدیگر داشتند و این دو راننده در تلاش بودند تا بتوانند تیم را به خوبی رهبری و هدایت کنند. حتی در یک دور اینطور به نظر می رسید که لوئیس  میتوانست از کارلوس ساینز نیز جلوتر بزند اما با از دست دادن زمان این شانس به راننده تیم فراری رسید.

پس از آن، همه اظهار نظر کردند که مطمئناً به نظر می رسید که مرسدس قوی تر شده و توتو ولف نیز تایید کرده است که اوضاع کمی بهتر است و هنوز کارهای زیادی باید انجام شود تا رانندگانش بتوانند بهترین خود را ارائه دهند.

توتو ولف همچنین گفت: با وجود اینکه ماشین هنوز مشکلات خاص خودش را دارد و کمی خشک است، اما نباید اینطور فکر کنیم و باید تمامی تلاش خود را به کار بگیریم.

این تیم ارتفاع سواری ماشین خود را بسیار کم افزایش دادند تا به مشکلاتی که تا قبل از این ماشین را بسیار تحت تاثیر قرار میداد غلبه کند و همین باعث شد تا در رقابت های کانادا بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.

مطالعه بیشتر  اولین تمرین فرمول یک موناکو 2021

ما فقط باید ماشین را در حالت های مختلفی بهبود بدهیم تا مشکل اساسی آن راحت تر پیدا شود، تا قبل از این ارتفاع مشاین بسیار زیاد بود و همین باعث شده بود که ماشین نتواند به درستی کار کند. بنابراین لازم است تا بهبودهای اساسی بر روی آن اعمال شود و مشخص بود که از ابتدا بر روی جزئیات آن بسیار کار نشده بود و البته هنوز هم دیر نشده و باید مشکلات به شکل جدی برطرف شوند.

اکنون امید این است که آنها بتوانند در گرندپری آینده بریتانیا ماشین تیم خود را بهبود ببخشند تا بتونند رقابت های هیجانی تری را نشان دهند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تجربیات والتری بوتاس در فصل ۲۰۲۰

mortazavi

رده بندی قدرت تیم های فرمول ۱ در فصل ۲۰۲۲

mortazavi

بازگشت مسابقات فرمول ۱ به پیست آفریقای جنوبی!

mortazavi

نظر دهید.