مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

بلژیک و تعیین خط فرمول ۱ در فصل ۲۰۲۲

بلژیک و تعیین خط فرمول 1 در فصل 2022 راننده تیم ردبول مکس ورشتپن با ثبت زمان بسیار خوب در تعیین خط امتیازات خوبی را به دست آوردند که با توجه به پنالتی های

بلژیک و تعیین خط فرمول ۱ در فصل ۲۰۲۲

راننده تیم ردبول مکس ورشتپن با ثبت زمان بسیار خوب در تعیین خط امتیازات خوبی را به دست آوردند که با توجه به پنالتی های دریافتی قرار است مسابقه را در روز اصلی رقابت ها از دور اخر شروع کنند. کارلوس ساینز از تیم فراری و سرجیو پرز از تیم ردبول نیز مسابقه را از خط آغاز می کنند و لوئیس همیلتون همراه با فرناندو آلونسو رقابت ها را از خط دوم آغاز خواهند کرد.

مکس ورشتپن بعد از پیروزی در تعیین خط فرمول یک ۲۰۲۲ با گرفتن پنالتی های متعدد مسابقه را از خط اخر شروع خواهد کرد با اینکه سرعت بسیار خوبی داشت اما گرفتن این جریمه ها کار را کمی برای او سخت می کند.

استبان اکون نیز یکی از رانندگانی بود که در این تعیین خط سرعت بسیار خوبی داشت و لندو نوریس نیز دهمین راننده سریع این رقابت های مقدماتی شد.

همچنین دنیل ریکاردو به رتبه هفتم و پیر گسلی به رتبه هشتم دست پیدا کرد که در رقابت های اصلی قرار است ورشتپن در جایگاه پانزدهم و لکلرک در رده شانزدهم؛ اکون در رده هفدهم و نوریس در جایگاه هجدهم قرار خواهند گرفت.

ورشتپن یکی از هفت راننده ای بود که به علت استفاده از قطعات جدید جریمه شد و با وجود اینکه سریعترین دور را در مقدماتی به ثبت رساند و جلوتر از کارلوس ساینز و سرجیو پرز بود.

مکس در ادامه چنین اتفاقی گفت:

امیدوارم است که بتواند در روز مسابقه بهترین عملکرد را از خود نشان دهد چرا که برای رسیدن به چنین روزی بسیار مشتاق بوده است و از نظر او ماشین واقعاً خوب کار می‌کند و ما اساساً سعی کرده‌ایم آن را تنظیم کنیم و همه این موارد در مقدماتی به طور کامل نشان داده شد.

مطالعه بیشتر  نتایج تعیین خط فرمول یک آذربایجان 2022

در کنار ورشتپن، دومین نفری که چارلز لکلرک نیز همین جریمه ها را دریافت کرد و قرار است مسابقه را از P16 شروع کند.

بلژیک و تعیین خط فرمول 1 در فصل 2022 راننده تیم ردبول مکس ورشتپن با ثبت زمان بسیار خوب در تعیین خط امتیازات خوبی را به دست آوردند که با توجه به پنالتی های

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر ورزشی فرمول یک: لکلرک می‌گوید: «به سکو فکر می‌کردم» اما نشد!

mortazavi

نتایج ایتالیا ۲۰۲۲ با ورزش فرمول ۱ دنیا

mortazavi

فرمول یک ویلیامز: نیکولاس لطیفی، بعد از ابوظبی تهدید به مرگ شد!

mortazavi

نظر دهید.