مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

بعد از لوئیس همیلون جایگزین های دیگری به غیر از ورشتپن نیز وجود دارد!

بعد ازاینکه بازنشستگی لوئیس همیلون در مرسدس فرا برسد به گفته توتو ولف مدیر تیم مرسدس، مکس ورشتپن تنها گزینه ای نیست که بخواهند آن را جذب کنند و قطعا رانندگانی دیگری نیز هستند که در مرسدس حضور پیدا کنند. در ادامه به حواشی رانندگان و مسابقات اتومبیلرانی ۲۰۲۱ سایت اخبار خودرویی ۲۲ شرقی همراه باشید تا جایگزین لوئیس همیلتون از نگاه مدیر تیم مرسدس پیش بینی شود. 

راننده تیم فرمول یک مرسدس، لوئیس همیلتون همانطور که در اخبار روزهای گذشته نیز اعلام شد تا پایان فصل ۲۰۲۱ فرمول یک قرار است در این تیم حضور داشته باشد اما به دنبال آن نیز این راننده قصد دارد مدت زمان طولانی تری را نیز برای این تیم مسابقه دهد.

از نگاه تیم مرسدس این طور است که باید با دید بازتری به آینده نگاه کند و از رانندگان قدرتمندتری استفاده کند که برای به دست آوردن قهرمانی های بیشتر، گام های بلندتری نیز بردارند

خبر دیگری از فرمول یک ۲۰۲۱: والتری بوتاس از حرکتش در اسپانیا ۲۰۲۱ ابراز پشیمانی نکرده است!

با این حال مکس ورشتپن راننده تیم ردبول نیز مدت زمانی است که با تیم مرسدس در ارتباط است و قصد دارد تا اگر تیم ردبول ماشین سریعتری را در اختیار او قرار ندهد به تیم مرسدس بپیوندد.

صحبت های توتو ولف درباره جایگزین های لوئیس همیلتون

به گفته مدیر این تیم رانندگان دیگری نیز به جزء مکس ورشتپن هستند که بسیار توانمند بوده و قادرند موفقیت های بیشتری به دست آورند. او در این باره نیز توضیحاتی ارائه کرده است:

مطالعه بیشتر  اولین تمرین فرمول یک موناکو 2021

همیشه باید به افرادی نگاه کرد که می توانند جزء آینده مرسدس باشند و البته مکس نیز یکی از رانندگان بسیار فوق العاده است اما او تنها راننده ای نیست که می تواند عضو مرسدس شود بلکه رانندگان جوان و بسیار خوب دیگری نیز داریم اما آنها بهترین ماشین را ندارند تا برنده شوند. این خوب است که بخواهیم پیشرفت و ترقی آنها را نیز ببینیم.

تعهد توتو ولف به والتری بوتاس، جرج راسل و استبان آکون

چنانجه والتری نتواند قرارداد خود را در این تیم تمدید کند، تیم مرسدس نیز گزینه های بسیار خوبی دارد تا بتواند از آنها استفاده کند و آنها را در فصل ۲۰۲۲ نیز با اتومبیل های مرسدس در مسابقات شرکت دهد.

اما توتو ولف گفته است که بسیار متعهد به والتری است تا او نیز بتواند خودش را بار دیگر ثابت کند تا بتواند باز هم در این تیم بماند. او در این باره گفت:

والتری بوتاس یکی از رانندگان مرسدس ادامه فصل را بر عهده خواهد داشت و من به این دو راننده همچنان متعهد هستم و صحبت های دقیقی در مورد آینده ندارم.

بازنشستگی لوئیس همیلتون | مکس ورشتپن | توتو ولف، مدیر تیم مرسدس | جایگزین همیلتون | اخبار رانندگان فرمول یک | حواشی رانندگان و مسابقات اتومبیلرانی 2021
آکون استبان، جورج راسل (بازنشستگی لوئیس همیلتون | مکس ورشتپن | توتو ولف، مدیر تیم مرسدس | جایگزین همیلتون | اخبار رانندگان فرمول یک | حواشی رانندگان و مسابقات اتومبیلرانی ۲۰۲۱)

اما باز هم باید شرایط را بررسی کنم تا بتوانم گزینه های بسیار بهتری را برای این دو اتومبیل انتخاب کنم. ضمن اینکه جورج راسل و استبان آکون دو گزینه بسیار خاص هستند که در تصمیم گیری من نقش مهمی دارند.

من از توانایی دیگر رانندگان مطمئن هستم اما در حال حاضر نیز برای من دو راننده وجود دارد: لوئیس همیلتون و والتری بوتاس

تعریف و تمجید توتو ولف از لوئیس همیلتون

توتو ولف با اشاره به اینکه حضور لوئیس همیلتون بسیار برای این تیم مهم است از این راننده نیز بسیار تعریف کرد و گفت:

مطالعه بیشتر  مرسدس چگونه می خواهد برتری فرمول یک را به دست آورد؟

لوئیس همیلتون یک بخش جداناپذیر از مرسدس است و برای بهتر  شدن تیم نیز کمک بسیار زیادی انجام داد که نقش بسیار مهمی را در عملکرد تیم و درنهایت موفقیت ما داشته است. او در کنار والتری بوتاس در خط حمله تیم ما قرار دارند و حضور او بسیار برای ما مهم است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

آلبون در مورد ویلیامز، ردبول و مارکو صحبت می کند….

mortazavi

تمرینات فرمول یک استرالیا ۲۰۲۲

mortazavi

فرمول یک امروز | رئیس پیرلی: لاستیک های ۱۸ اینچی ۲۰۲۲ یک دستاوردی بزرگ…

mortazavi

نظر دهید.