مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

برگشت قوی مرسدس به فرمول یک از نظر جورج راسل!

برگشت قوی مرسدس به فرمول یک از نظر جورج راسل!

جورج راسل که یکی از تازه ترین رانندگان تیم فرمول یک مرسدس بنز می باشد، گفته است که برای گرفتن نتایج مثبت در رقابت های بعدی یک برگشت قدرتمند را شاهد خواهیم بود چرا که تا به الان مشکلات ماشین باعث کم شدن امتیازات در مسابقات بوده و این تیم هنوز هم قدم های بزرگی را به سمت جلو در فصل ۲۰۲۲ فرمول ۱ برنداشته است. جورج راسل قاطعانه معتقد است که مرسدس در نهایت به تعیین خط فرمول یک بازخواهد گشت، اما نه به موقع برای گرندپری امیلیا رومانیا در ایمولا!!! این راننده بریتانیایی به رئیس توتو وولف گفته و ادعا می کند که یک شبه راه حلی برای مشکلات عملکرد تیم وجود ندارد، علیرغم اینکه ظاهراً ماشین W13 آنها دفعه قبل در ملبورن گامی سالم برداشته است.

لوئیس همیلتون و جورج راسل در میانه راه گرندپری استرالیا با سرجیو پرز در یک موقعیت حساس قرار داشتند و در رقابت بسیار نزدیکی باهم بودند. رانندگان همچنین از هر دو تیم مک لارن و آلپین جلوتر بودند، ضمن اینکه این خودروها خودروهایی هستند که مرسدس گفته سریع‌تر از خودروی تیم خودشان است. راسل در مورد پیشرفت محدود مرسدس واقع بین است؛ اما، علیرغم اینکه مرسدس به نظر می رسد در استرالیا پیشرفت کرده است، راسل معتقد است که تیم به همان اندازه که در مسابقات افتتاحیه سال ۲۰۲۲ در بحرین و عربستان سعودی بود، از رقبای خود عقب است.

راسل به صراحت اعلام کرده است که گرندپری امیلیا رومانیا این آخر هفته، اولین مسابقه اروپایی فصل، احتمالاً شاهد این خواهیم بود که تیم ها باز هم قدرت خود را به رخ بکشند و البته مرسدس نیز با تمامی تلاش خود در پیست به رقابت خواهد پرداخت.

مطالعه بیشتر  والتری بوتاس از حرکتش در اسپانیا 2021 ابراز پشیمانی نکرده است!

او در صحبت با اعضای تیم گفت: من دوست دارم بگویم که پیشرفت زیادی داشته ایم، اما فکر می کنم باید به زمان ها نگاه کنیم و به هیچ وجه فاصله را کم نکرده ایم.

ما می دانیم که کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، اما ایمان دارم که می توانیم به آنجا برسیم. ما می دانیم که پتانسیل در ماشین وجود دارد و برای استخراج این عملکرد باید کارهای زیادی انجام دهیم.

راسل در مورد اینکه چه زمانی ممکن است پیشرفت بیشتر اثر کند، افزود: “این یک شبه اتفاق نمی افتد. و هچنین در مسابقه بعدی اتفاق نخواهد افتاد. “اما من فکر می کنم، در زمان درست به این نتیجه فوق العاده خواهیم رسید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

پیش بینی هورنر در مورد قهرمانی تیم مرسدس در فصل ۲۰۲۲

mortazavi

کوین مگنوسن از فرمول یک، تیم هاس کناره گیری کرد!

mortazavi

کارلوس ساینز هنوز برای رسیدن به قهرمانی دیر نیست!

mortazavi

نظر دهید.