مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

فاش شدن برنامه های به روزرسانی ردبول توسط هورنر!

هورنر برنامه های به روز رسانی ردبول را فاش کرد. کریستین هورنر می گوید ردبول هیچ به روز رسانی مهمی را قبل از تعطیلات تابستانی فرمول یک نخواهد داشت

هورنر برنامه های به روز رسانی ردبول را فاش کرد. کریستین هورنر می گوید ردبول هیچ به روز رسانی مهمی را قبل از تعطیلات تابستانی فرمول یک نخواهد داشت و دلیل آن نگرانی در مورد رسیدن به سقف بودجه این ورزش است. کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول می گوید که تیمش هیچ به روز رسانی مهمی را قبل از تعطیلات تابستانی فرمول یک برای گرندپری ارائه نخواهد کرد.

RB18 تا کنون عملکرد خود را در سال ۲۰۲۲ ثابت کرده است و در ۷ مسابقه از ۹ مسابقه فصل، از جمله شش مسابقه آخر متوالی، پیروز شده است و هورنر گفت که هیچ پیشرفت قابل توجهی در این خودرو در چهار مسابقه بعدی وجود نخواهد داشت.

هورنر در پاسخ به این سوال که آیا ردبول آپدیت های قابل توجهی دارد یا خیر، گفت: «من چیز زیادی نمی دانم و طبیعتا این به روزرسانی ها یک پیشرفت در سطح متوسط است و تمامی اجزا و قطعات اگر نیاز به تعویض داشته باشند، تعویض خواهند شد. اما به هر حال در مسابقات آتی شکل بسیار متفاوتی را خواهید دید. همچنین کریستین هورنر گفته است که مایل است سقف بودجه را افزایش دهد و هورنر بار دیگر از تمایل خود برای افزایش سقف بودجه فرمول ۱ توسط FIA صحبت کرد و قبلاً هشدار داده بود که افزایش تورم جهانی باعث می شود اکثر تیم ها در محدوده مجاز ۱۴۰ میلیون دلاری باقی نمانند.

کریستین هورنر پیش از اینها نیز اشاره کرده بود که تورم در بریتانیا در اواخر امسال به ۱۱ درصد می رسد، ضمن اینکه کسی انتظار چنین تورمی را نداشته است. همچنین باید اشاره ای به این موضوع داشته باشم که با توجه به این شرایط، تیم فرمول ۱ مرسدس نیز افراد بیشتری را استخدام میکند و نسبت به ما از حقوق بیشتری برخوردار هستند.

مطالعه بیشتر  تمرینات و تعیین خط فرمول یک مجارستان 2022

بعد از تیم مرسدس، فراری تیم بسیار بزرگ دیگری است که هزینه‌های بالایی دارد. هورنر می گوید، افزایش سقف بودجه با افزایش درآمد توجیه می شود. همچنین هورنر افزود که: افزایش درآمد F1 در سال های اخیر افزایش پیشنهادی به سقف بودجه را بیشتر توجیه می کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ردبول می گوید خودروی استون مارتین شباهت زیادی به ما دارد

mortazavi

آلپین می گوید: مرسدس به پیشرفت تیمی ما کمک کرد!

mortazavi

اخبار فرمول یک ۲۰۲۱، تعیین خط مجارستان ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.