مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

بازنشستگی مکس ورشتپن با فرمول یک نخواهد بود!

بازنشستگی مکس ورشتپن با فرمول یک نخواهد بود! راننده فرمول 1 که در تیم ردبول رقابت های خود را انجام می دهد و در سری مسابقات فرمول یک 2022 توانسته صدرنشینی

بازنشستگی مکس ورشتپن با فرمول یک نخواهد بود!

مکس ورشتپن راننده فرمول ۱ که در تیم ردبول رقابت های خود را انجام می دهد و در سری مسابقات فرمول یک ۲۰۲۲ توانسته صدرنشینی های زیادی را تجربه کند، گفته است که در زمان بازنشستگی خود در فرمول یک نخواهد ماند و مانند دیگر رانندگان به مشاوره و یا مدیریت تیم ها علاقه ای ندارد و ترجیح می دهد که متفاوت تر فعالیت خود را ادامه دهد. بسیاری از راننده‌های سابق فرمول یک وارد حرفه مدیریت شده‌اند یا به تیم‌ها خدمات خود را در نقش‌های مشاوره پیشنهاد داده‌اند، اما مکس ورشتاپن به نظر متقاعد شده است که وقتی از رقابت ها و مسابقات دست بکشد این کار را انجام نخواهد داد. بیوگرافی کامل مکس ورشتپن را می توانید بخوانید و اطلاعات بیشتری از این راننده را مطالعه کنید.

این راننده فرمول یک که قرارداد خود را به تازگی تمدید کرده است تا پایان سال ۲۰۲۸ در این حرفه باقی خواهد ماند و به نظر می رسد هنوز برای چنین صحبت هایی زود است و ممکن است اوضاع تغییر کند. اما این موضوع را لازم به ذکر است که با بیان کردن چنین ایده ای مکس ورشتپن برای اهداف بعدی خود برنامه ها و تصمیم هایی دارد که از نظر او ایده روشنی است.

مکس در ادامه صحبت های خود به یکی از مجلات خبری فرمول یک گفت که: “شما من را به عنوان یک تحلیلگر یا در هر نقش دیگری در تیم های فرمول یک نخواهید دید. من انگیزه ای برای آن ندارم. اگر دیگر خودم رانندگی نکنم، می خواهم کارهای سرگرم کننده دیگری انجام دهم.”

مطالعه بیشتر  هدف کیمی رایکونن تنها مسابقه دادن است!

ورشتاپن ادامه داد که ممکن است به دنبال ادامه راه پدرش باشد که اوایل امسال در سن ۴۹ سالگی به مسابقات رقابتی بازگشت و با شرکت در دورهای منتخب مسابقات رالی بلژیک به وقفه ۱۳ ساله پایان داد. مکس با اولین حضور خود در گرندپری استرالیا در سال ۲۰۱۵ در سن ۱۷ سالگی، جوانترین راننده فرمول ۱ شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

افشاگری فرناندو: همیلتون بهتر است یا آلونسو!!!

mortazavi

فرمول یک ۲۰۲۲ امروز | تعیین خط و تمرینات فرانسه

mortazavi

تیم فرمول یک فراری ۲۰۲۲ | راز بزرگ راننده فراری در فصل گذشته!!!

mortazavi

نظر دهید.