مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

بازنشستگی اسطوره فرمول یک، راس براون

بازنشستگی اسطوره فرمول یک راس براون خبر فرمول یک امروز را با اسطوره این رقابت های دیدنی شرح خواهیم داد، راس براون بعد از اینکه سالهای طولانی را در فرمول یک

بازنشستگی اسطوره فرمول یک راس براون 

خبر فرمول یک امروز را با اسطوره این رقابت های دیدنی شرح خواهیم داد، راس براون بعد از اینکه سالهای طولانی را در فرمول یک گذراند از فرمول ۱ بازنشسته خواهد شد و راس براون تایید کرده است که برای حرفه خود در فرمول ۱ وقت گذاشته است و گفته است که برای آینده آن را از دور تماشا خواهد کرد. او به‌عنوان مدیر عامل F1، بر بازنگری قوانین F1 نظارت داشته و در بهبود عملکرد در مسیر پیشرو بوده است. براون در اوایل سال جاری گفت که قصد دارد در پایان فصل ۲۰۲۲ عقب نشینی کند، زیرا قراردادش با لیبرتی مدیا به پایان رسیده است. او همچنین ادامه داد و گفت: اکنون زمان مناسبی برای بازنشستگی من است. ما بخش اعظم کار را انجام داده ایم و اکنون در یک دوره تثبیت هستیم. اما تیم فرمول یک قصد دارد باز هم از مشاوره های او در آینده استفاده کند.

راس براون تاکید کرد که اکنون در زمان مناسبی است که می تواند فرمول یک را ترک کند چرا که یک ماشین جدید در سال ۲۰۲۶ در راه است، اما چهار سال دیگر با من فاصله دارد. من تقریباً هر دقیقه از ۴۶ سال زندگی حرفه ای خود را دوست داشتم و خوش شانس بودم که با تیم های بزرگ، رانندگان و افراد بزرگ کار کردم. در این راه من بدون حمایت همسر و خانواده‌ام نمی‌توانستم این کار را انجام دهم و نمی‌خواستم آن را انجام دهم.

اما بعد از این من فقط می نشینم و تماشا می کنم چرا که خوشحالم این ورزش امروز در جایگاه ارزشمندی قرار دارد و آینده ای بسیار درخشان در انتظار او است. براون اولین بار در سال ۱۹۸۵ در تیم هاس لولا در فرمول ۱ کار کرد، قبل از اینکه در سال ۱۹۹۱ به عنوان مدیر فنی در بنتون کار کند و به آنها کمک کرد تا مسابقات قهرمانی رانندگان متوالی را با مایکل شوماخر در سال های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ انجام دهند. او بعداً در سال ۱۹۹۶ به دنبال شوماخر به فراری رفت، جایی که تحت رهبری ژان تاد آنها پنج قهرمانی متوالی رانندگان و سازندگان را کسب کردند.

مطالعه بیشتر  نتایج فرمول یک قطر 2021 جایگاه اول برای چه کسی؟ مکس یا لوئیس؟!!

پس از گذراندن یک تعطیلی کوتاه در سال ۲۰۰۶، براون در سال ۲۰۰۷ به هوندا بازگشت که بعداً با خروج این او در سال ۲۰۰۸ در اوج بحران مالی، به براون GP تبدیل شد. براون از ساخت پروژه موجود برای فصل ۲۰۰۹ استفاده کرد و با جنسون باتن دوباره قهرمان رانندگان و سازندگان شد. این تیم بعداً در نوامبر ۲۰۰۹ به مرسدس فروخته شد، که براون چهار سال دیگر به عنوان مدیر تیم باقی ماند و راه را برای شراکت توتو وولف و نیکی لاودا فقید باز کرد. براون بین سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ بازنشستگی کوتاهی را پشت سر گذاشت، قبل از اینکه وقتی لیبرتی مدیا مسئولیت را بر عهده گرفت، به عنوان مدیر عامل به رقابت در F1 بازگشت.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

فصل ۲۰۲۲ فرمول یک بدترین فصل برای همیلتون!

mortazavi

خبر فرمول یک | نتایج مسابقات فرمول یک بلژیک ۲۰۲۱

mortazavi

نتایج امیدوارکننده فراری از نگاه متیا بینوتو

mortazavi

نظر دهید.