مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

این روزها مکس ورشتپن تمرکز بالایی بر روی رقابت هایش دارد!

مکس ورشتپن راننده فرمول یک برای رقابت های فرمول یک ۲۰۲۱ سخت در حال تلاش است و به گفته سرجیو پرز حتی یک روز هم استراحت نداشته است!

در رقابت های فرمول یک آذربایجان ۲۰۲۱، زمانی که تا پایان مسابقه چندین دور بیشتر باقی نمانده بود خودروی مکس ورشتپن با دیواره پیست برخورد کرد و رقابت ها را از دست داد که در ادامه مسابقه هم تیمی او سرجیو پرز توانست به جایگاه اول برسد.

به گفته سرجیو پرز، مکس ورشتپن بسیار بر روی این رقابت ها تمرکز کرده است و از تمامی تلاش خود نیز استفاده می کند:

مکس بسیار با استعداد است و از زمانی که رقابت ها شروع شده آمادگی بسیار زیادی دارد این درحالی ست که دیگر رانندگان در حال استراحت هستند اما او در حال تلاش است و من از این موضوع بسیار خوشحال هستم که الگویی مانند او دارم!

مکس ورشتپن راننده فرمول یک | رقابت های فرمول یک 2021 | اف یک 2021 | اخبار رانندگان فرمول یک | حواشی اخیر مسابقات اتومبیلرانی در فصل 2021
مکس ورشتپن راننده فرمول یک به همراه سرجیو پرز رانندگان تیم ردبول در فرمول یک ۲۰۲۱

سختی شرایط برای رانندگان جدید از نگاه سرجیو پرز…

سرجیو پرز مانند رانندگان دیگر در این فصل از رقابت ها با خودروهای جدید مسابقه می دهد و علاوه بر این راننده فرناندو آلونسو و دنیل ریکاردو نیز با خودروهای جدیدی به رقابت ها می پردازند که همین موضوع شرایط را کمی سخت تر کرده است.

اخبار فرمول یک ۲۰۲۱: آینده متفاوت لوئیس همیلتون در فرمول یک!

به اعتقاد پرز، می تواند از مسابقات باکو به بعد سطح عملکردی خود را حفظ کند ولی با کم شدن زمان تمرین ها از ۹۰ دقیقه به ۶۰ دقیقه این راننده می گوید شرایط کمی سخت تر شده است و این موضوع برای رانندگان جدید هم صدق می کند.

مطالعه بیشتر  جدیدترین خبرهای فرمول 1 | آیا توتو ولف از همیلتون خسته شده است!

سرجیو پرز در این باره گفته است:

در طول فصل ما زمان کمی داریم و با این زمان کم تنظیمات جدید به سختی انجام می شود که البته این موضوع برای رانندگانی که تیم خود را عوض کرده اند هم به مراتب سخت تر است، اما به طور کلی شرایط پیش آمده برای همه یکسان می باشد.

من نتوانستم امتیازات خوبی را به دست آورم و ۵ رقابت اول را از دست دادم که به طور کلی از این نتایج راضی نیستم؛ اما در مقابل از سرعتی که دارم راضی ام!!! و تلاش می کنم تا از تمامی توانایی هایم استفاده کنم.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

توتو ولف به دنبال جایگزین مناسب برای مدیریت تیم مرسدس است!

mortazavi

سریع بودن خودروهای فرمول یک همانند سال گذشته!

mortazavi

فرمول یک ۲۰۲۲ | سرنوشت کارلوس ساینز فراری در فصل ۲۰۲۲!!!

mortazavi

نظر دهید.