مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

اولین روز تست فرمول یک در بارسلونا ۲۰۲۲

اولین روز تست فرمول یک در بارسلونا ۲۰۲۲ تست اول فرمول ۱ بارسلونا | اخبار رقابت های فرمول یک | رانندگان در اولین تست | مسابقات اتومبیلرانی در ۲۰۲۲

در تست روز اول مسابقات فرمول یک ۲۰۲۲ راننده تیم فراریچارلز لکلرک توانست سریعترین دور را از آن خود کند اما باوجود همه اینها مهم بود که تعداد دورهای این تست را نیز ثبت کنند تا عملکرد خودروی خود را بهتر بتوانند درک کنند.

بعد از سالها در این تست فرمول یک وارد یک دوره جدید از فعالیت خود شده است و ماشین های جدید برای اولین بار به پیست آمده اند، این به آن معنی است که تیمی مانند ردبول دیگر نمی تواند چیزی را مخفی نگه دارد. آلفارومئو هم تمامی تلاش خود را به کار گفت تا همه استراتژی های خود را نشان ندهد اما این طور نبود.

همچنین بخوانید: مرسدس چگونه می خواهد برتری فرمول یک را به دست آورد؟

اولین راننده ای که وارد پیست شد لندو نوریس بود و بعد از آن جورج راسل راننده تیم جدید مرسدس و سپس لکلرک وارد پیست شده اند که بعد از آن چارلز لکلرک اولین کسی بود که زمان سریعی با لاستیک های C2 خود ثبت کرد.

همانطور که لکلرک به ثبت دورهای خود مشغول بود بقیه را نیز به خود نزدیک کرد و ورشتپن زمان دوم پیست را با اختلاف نیم ثانیه نسبت به اولین زمان ثبت کرد. راسل برای مدت کوتاهی سریعترین زمان را ثبت کرده است! تا اینکه لکلرک با زمان ۱٫۲۰٫۱۶۵ را با لاستیک های C3 به او پاسخ داد و در سومین ساعت تست سریع ترین زمان را ثبت کرد این زمان برای چارلز مناسب بود تا اول شدن در این نوبت تست را برای خود نگه دارد. در جدولی که در ادامه قرار داده می شود می توانید ترتیب قرار گیری تیم ها را در این دوره از رقابت های فرمول یک به صورت تست را مشاهده کنید.

مطالعه بیشتر  فرمول یک کانادا 2023 + جدول نتایج مسابقات

مکس ورشتپن در این تست ۸۰ دور را ثبت کرد و بعد از او نیز لکلرک با ۷۹ دور! تیم آلفارومئو به دلیل مشکلاتی که داشت تنها در ۲۰ دقیقه انتهایی دورهایی را ثبت کند و زمانی را نیز به دست بیاورد که البته کمی از مزپین کندتر بود.

اولین روز تست فرمول یک در بارسلونا 2022 تست اول فرمول 1 بارسلونا | اخبار رقابت های فرمول یک | رانندگان در اولین تست 
اولین روز تست فرمول یک در بارسلونا ۲۰۲۲ تست اول فرمول ۱ بارسلونا | اخبار رقابت های فرمول یک | رانندگان در اولین تست | مسابقات اتومبیلرانی در ۲۰۲۲
4.5/5 - (11 امتیاز)

مطالب مرتبط

تغییر سبک رانندگی کارلوس ساینز برای فصل آینده!

mortazavi

تیم فرمول یک مک لارن: پاسخ دنیل ریکاردو به دنبال عملکرد نامناسب او

mortazavi

در پایان فصل ۲۰۲۱ هوندا فرمول یک را ترک میکند!

mortazavi

نظر دهید.