مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

اف یک ۲۰۲۳ | سوزی ولف به عنوان مدیر عامل آکادمی F1 منصوب شد…

اف یک 2023 | سوزی ولف به عنوان مدیر عامل آکادمی F1 منصوب شد... سوزی ولف به عنوان مدیر عامل سری آکادمی F1 منصوب شد که هدف آن توسعه رانندگان زن جوان است. راننده سابق ویلیامز F1 و مسابقه‌دهنده DTM، ولف اخیراً به‌عنوان مدیر تیم انتخاب شده است که سمت دیگر او اخیراً مدیرعامل تیم ونچوری فرمول E بوده، سمت‌هایی را که بین سال‌های 2018 تا 2022 اخذ کرد.

اف یک ۲۰۲۳ | سوزی ولف به عنوان مدیر عامل آکادمی F1 منصوب شد…

سوزی ولف به عنوان مدیر عامل سری آکادمی F1 منصوب شد که هدف آن توسعه رانندگان زن جوان است. راننده سابق ویلیامز F1 و مسابقه‌دهنده DTM، ولف اخیراً به‌عنوان مدیر تیم انتخاب شده است که سمت دیگر او اخیراً مدیرعامل تیم ونچوری فرمول E بوده، سمت‌هایی را که بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ اخذ کرد.

بنیانگذار ابتکار Dare To Be Different، برنامه ای که برای تقویت مشارکت زنان در ورزش اف یک طراحی شده است، اسکاتلندی از آن زمان به عنوان سخنران اصلی در کنفرانس های بزرگی مانند نشست آونگ ۲۰۲۳ در دوبلین حضور داشته است.

ولف در سمت جدید خود به عنوان مدیر عامل آکادمی F1 که در جایزه بزرگ ابوظبی ۲۰۲۲ راه اندازی شد به استفانو دومنیکالی مدیر عامل F1 در کنار برونو میشل، رئیس FIA F2 و F3 گزارشات کار خود را ارائه می دهد.

در اطلاعیه انتصاب وی آمده است که ولف “مسئول پیشروی در توسعه استعدادهای بانوان در این ورزش با تمرکز بر ایجاد یک مسیر موفق به سمت رده های بالاتر در هرم F1 خواهد بود.”

ولف گفت: آکادمی F1 فرصتی برای ارتقای تغییر واقعی در صنعت ما با ایجاد بهترین ساختار ممکن برای یافتن و پرورش استعدادهای زنان در سفر آنها به سطوح نخبه موتوراسپرت، چه در داخل و چه در خارج از پیست مسابقه، ارائه می دهد. کار زیادی وجود دارد که باید انجام شود، اما عزم روشنی نیز برای درست کردن این موضوع وجود دارد. با انجام این کار، من معتقدم آکادمی F1 می تواند چیزی فراتر از مسابقه را نشان دهد.

مطالعه بیشتر  لندو نوریس: گرندپری ایتالیا یکی از بهترین رقابت ها بود!

این می تواند الهام بخش زنان در سراسر جهان باشد تا رویاهای خود را دنبال کنند و متوجه شوند که با استعداد، اشتیاق و اراده، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانند به دست آورند وجود ندارد.

“این همچنین شروع یک فصل جدید مهم در حرفه من است، که تجربیاتی را که تاکنون ایجاد کرده ام با اشتیاق من به تنوع و توانمندسازی ترکیب می کند، بنابراین می خواهم از استفانو به خاطر سپردن نقشی که برای من اهمیت دارد تشکر کنم. شخصاً همانطور که از نظر حرفه ای انجام می دهد.

اولین فصل آکادمی فرمول یک شامل هفت دور خواهد بود که در ردبول رینگ اتریش از ۲۸ تا ۲۹ آوریل آغاز می‌شود و سپس در اواخر اکتبر با حضور در آندرکارد فرمول یک در GP ایالات متحده به پایان می‌رسد.

پیرو این خبر ورزشی اف یک دومنیکالی افزود: خبر فوق العاده ای است که سوزی ولف به عنوان مدیر عامل به آکادمی F1 می پیوندد. او ادامه داد که: سوزی فردی باورنکردنی است که می‌داند برای رسیدن به بالاترین سطوح موتوراسپرت چه به عنوان راننده و چه به عنوان مدیر تیم چه چیزی لازم است.

او دارای انبوهی از تجربه و دانش دست اول است که برای همه ما و رانندگانی که در مسیر پیشرفت در هرم مسابقه هستند، سود زیادی خواهد داشت.

ما متعهد هستیم که فرصت‌ها را در ورزش خود به حداکثر برسانیم تا هر کسی بتواند به پتانسیل واقعی خود دست یابد و به رویاهای خود دست یابد و معتقدیم آکادمی F1 بخش بسیار مهمی از برنامه‌های ما برای تنوع بیشتر و فراگیرتر است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

سرعت بالای ردبول در مسابقات باعث تعجب همیلتون شده است!

mortazavi

اخبار فرمول یک: از نظر فتل حرکت فیا برای اعلام جریمه با تاخیر بود و اصلا حرفه ای نبود!

mortazavi

همیلتون در مسابقات f1 اتریش ۲۰۲۴ عملکردش را به رخ می کشد.

mortazavi

نظر دهید.