مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

افشاگری فرناندو: همیلتون بهتر است یا آلونسو!!!

فرناندو آلونسو | لوئیس همیلتون | رانندگان تیم فرمول یک | فرمول یک ۲۰۲۱ | تیم های فرمول یک

فرناندو در مورد بهتر بودن خودش و همیلتون اظهار نظر کرده است…

افشاگری های آلونسو در مورد لوئیس همیلتون که در ابتدای سال توانسته بود به رقابت های نزدیکی با یکدیگر بپردازند علنی شد!

در سال ۲۰۰۷ آلونسو با لوئیس همیلتون هم تیمی بود و در تیم مک لارن رقابت میکردند که در حال حاضر به گفته آلونسو کدام یک از این دو راننده بهتر هستند صحبت هایی را انجام داده است:

در مورد اینکه بتوان دوره ها را مقایسه کرد دشوار است و البته دشواری اینکه دو راننده را نیز به صورت همزمان بتوان مقایسه کرد نیز دشوار می باشد چرا که برای داشتن پاسخی عادلانه باید تمامی موارد را و متغیرها را مدنظر داشت.

مطلبی درستی است که داشتن یک ماشین و یک تیم در یک سال، فرصت بسیار خوبی برای مقایسه رانندگان می باشد و نمره نهایی از نظر امتیاز ۱۰۹-۱۰۹ می باشد که یک جواب نهایی می باشد.

تغییرات لاستیک ها در زمان تیم مک لارن، باعث اتفاقاتی برای لوئیس و فرناندو شد

در آن زمان از نظر مردم لوئیس همیلتون یک تازه کار بود و من اینطور نبودم و در عین حال نیز می توان گفت که تغییرات لاستیکی نیز رخ داد که در آن زمان از لاستیک های جی پی ۲ استفاده می شد و به لاستیک های بریجستون تغییر پیدا کرد و به نسبت لاستیک های میشلن و بریجستونی دارای تفاوت هایی می باشد.

در مسابقات سه یا چهار تای اول و تمامی تست ها من با این لاستیک ها دردسرهای زیادی داشتم و مجبور بودم که بسیاری از موارد را براساس استایل خودم انجام بدهم. عامل دیگر اینکه شانس است نیز مهم است و که در آخرین مسابقات شانگهای و با ورودی پیت لین باعث بدبیاری هایی برای لوئیس همیلتون شد.

مطالعه بیشتر  آمادگی نوریس برای فرمول یک 2022

دوبار نیز من در آن موقعیت با گیربکس ها مشکل داشتم و دو مسابقه را از رده دهم شروع کردم که در مجارستان یکی از ناعادلانه ترین پنالتی ها را به خاطر داستان پیت لین دریافت کردم و این درحالی است که پول پوزیشن داشتم و شروع از رده دهم بود.

فرناندو آلونسو | لوئیس همیلتون | رانندگان تیم فرمول یک | فرمول یک 2021 | تیم های فرمول یک
فرناندو آلونسو | لوئیس همیلتون | رانندگان تیم فرمول یک | فرمول یک ۲۰۲۱ | تیم های فرمول یک

چنانچه قهرمانی را با یک امتیاز فاصله از دست بدهید، بسیار موضوع دردناکی است و بنابراین ۱۰۹-۱۰۹ شد، بسیار خوشحال هستم از اینکه قهرمانی های لوئیس را می بینم و مقایسه او با شوماخر کار دشواری است و در دوره های خودشان هر کدام عالی بودند که منجر به کسب پیروزی های زیادی شد و بسیار مهم است که رسیدن به موفقیت نیاز است تا یک خودروی خوب و پکیجی عالی در اختیار باشد که لوئیس همیلتون همه اینها را دارد.

بعد از اینکه لوئیس همیلتون از مک لارن خارج شد، بعد از گذشت زمانی در نهایت به تیم مرسدس پیوست که توانست در این تیم خود را به نحو احسن نشان دهد و به موفقیت های بسیار بزرگی برسد که اکنون برای قراداد فصل ۲۰۲۱، لوئیس همیلتون چانه زنی های زیادی از نظر مالی انجام می دهد این برای مدیر تیم فرمول یک قابل قبول نمی باشد و فعلا منتظریم تا ببینیم آیا قرارداد سال جدید فرمول یک با لوئیس همیلتون بسته خواهد شد یا خیر؟!

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

درآمد فرمول یک نسبت به سال گذشته ۹۶ درصد کاهش داشته است!

mortazavi

نتیجه تمرینات و تعیین خط فرمول یک ابوظبی ۲۰۲۱

mortazavi

نامطمئن بودن مدیر مرسدس از قرارداد بستن با همیلتون

mortazavi

نظر دهید.