مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

از دست دادن احترام توتو ولف برای برخی افراد مرسدس برای همیشه!

توتو ولف مدیر تیم مرسدس | تیم فرمول یک مرسدس | اخبار فرمول یک | رانندگان تیم فرمول یک | سایت خبری فرمول یک | خبر خودرو

به گفته مدیر تیم مرسدس، توتو ولف؛ برخی از افراد حاضر در تیم فرمول یک مرسدس برای همیشه احترام توتو ولف را از دست داده اند و این یکی از مسائل بزرگی است که عنوان شد و البته بدون پاسخ نیز ماند، مسئله قانونی بودن موتور تیم فرمول یک فراری که در اواخر فصل ۲۰۱۹ مطرح شد نیز تحت بررسی قرار گرفت. 

تیم فراری و فیا به یک توافق رسیدند و جزئیات مربوط به تخلف فراری نیز هرگز فاش نشد که این موضوع اگر هر چیزی هم می بود تاثیر خود را بر روی موتور فراری گذاشته بود و در فصل ۲۰۲۰ هم تیم فراری و هم تیم هایی که از موتور فراری استفاده میکردند، تحت تاثیر قرار گرفتند و مشکل موتوری نیز داشتند.

توتو ولف در این موضوع هرگز وارد نشد اما در مورد اینکه مرسدس توسط تیم فراری به چالش کشیده شده صحبت هایی داشته که در جواب به سوال اینکه: آیا به راستی فراری به راستی آزمایی فرمول یک آسیب زده است یا خیر؟!

اظهار نظر توتو ولف در این باره:

بله تاثیر داشته است و این ورزش پر احساسی برای من است و برای آن ارزش زیادی را قائل هستم که این رقابتی است که در فضای برابر برگزار می شود و البته برخی از افراد هستند که در چند سال گذشته احترام من را برای همیشه از دست دادند و این مورد خصوصی نیست و برای بعضی از افراد با کارهای آماتوری می شود.

صحبت های همیلتون و بوتاس در مورد توتو ولف

من قبلا خنده هایی را دیدم که حس تنفر زیادی را در من ایجاد میکرد و افرادی در این حوزه هستند که من احترام بسیار زیادی برای آنها قائل هستم و با آنها دوست هستم.

مطالعه بیشتر  توتو ولف از اعمال فشار شدید روی مرسدس می گوید!

تمام سعی آنها این است که بهترین ها را برای این ورزش انجام دهند و برای تمامی تیم ها نیز بی طرفانه عمل میکنند.

توتو ولف در این باره میگوید که این یک موضوع شخصی است ودر قبال تمام افرادی که مرسدس را تشکیل داده اند مسئول بوده و از دیگران نیز درخواست میکند که نقش خود را در فرمول یک ایفا کنند:

کسی از آنها نمی خواهد که در برابر فرمول یک جانبدارانه عمل کنند و تنها می خواهند در قبال ورزش خوب عمل کرده تا همه از آن بهره ببرند و همه از این ورزش سود کرده و اگر عملکرد بهتری داشته باشیم ورزش نیز بهتر خواهد شد. در مورد فرمول یک آنها همیشه مانند یک کوسه حرف می زنند و اکثریت آنها ماهی قرمزی هستند که در مقابل بچه کوسه هایی نیز وجود دارند.

 

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

لوئیس همیلتون بسیار خوشحال از اقدام سیلورسیتون…

mortazavi

اتحاد بوتاس و هاکینن برای رقابت در Race Of Champions در سال ۲۰۲۲

mortazavi

اخبار فرمول یک: همیلتون در ایمولا بسیار خوش شانس بود!

mortazavi

نظر دهید.