مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

راسل: ردبول در هر مسابقه در فصل F1 2023 برنده خواهد شد

اخبار فرمول 1 فصل 2023 | راسل: ردبول در هر مسابقه در فصل F1 2023 برنده خواهد شد جورج راسل راننده مطرح فرمول یک پیش‌بینی کرده است که ردبول در هر مسابقه‌ای در این فصل پیروز خواهد شد و مسابقات قهرمانی جهان فرمول 1 را با کنترل مسابقات افتتاحیه سال 2023 در بحرین استارت زده است. مکس ورشتپن در مسابقات مقدماتی و مسابقه اول ردبول با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید و نزدیکترین رقیب فرناندو آلونسو در استون مارتین با بیش از 38 ثانیه عقب‌تر شدن در جایگاه سوم قرار گرفت که البته پس از چارلز لکلرک فراری بود که در میانه مسابقه با مشکل موتور به پایان رسید.

اخبار فرمول ۱ فصل ۲۰۲۳ | راسل: ردبول در هر مسابقه در فصل F1 2023 برنده خواهد شد

جورج راسل راننده مطرح فرمول یک پیش‌بینی کرده است که ردبول در هر مسابقه‌ای در این فصل پیروز خواهد شد و مسابقات قهرمانی جهان فرمول ۱ را با کنترل مسابقات افتتاحیه سال ۲۰۲۳ در بحرین استارت زده است. مکس ورشتپن در مسابقات مقدماتی و مسابقه اول ردبول با نتیجه ۱-۲ به پیروزی رسید و نزدیکترین رقیب فرناندو آلونسو در استون مارتین با بیش از ۳۸ ثانیه عقب‌تر شدن در جایگاه سوم قرار گرفت که البته پس از چارلز لکلرک فراری بود که در میانه مسابقه با مشکل موتور به پایان رسید.

با توجه به اینکه مرسدس در تلاش برای عملکرد خود است، راسل ردبول را در لیگی بالاتر از بقیه میدان های F1 قرار داده است و انتظار دارد که آنها بتوانند در هر ۲۳ مسابقه امسال پیروز شوند. راسل پس از کسب مقام هفتم در گرندپری بحرین گفت: “ردبول این قهرمانی را در دست دارد، من فکر نمی کنم امسال کسی بتواند با آنها مبارزه کند.

همچنین، لوئیس همیلتون هم تیمی راسل در مرسدس بنز، که در بحرین پنجم شد، در مورد نیروی رو به پایین ماشین اش صحبت کرد و گفت که تمامی ذهنیتی که داشتم در مورد خودروی مسابقه ای فرمول ۱، بهم ریخته است و باید تجدید نظر اساسی در مورد آن انجام شود.

ما در مسابقات اخیر از سکوهای برتر فاصله زیادی داشتیم و به نظر می رسید که عملکرد فراری از ما بسیار بهتر بود اما این را باید بگویم که ما کار برای انجام دادن زیاد داریم و باید یک نیروی رو به پایین به ماشین اضافه کنیم که این کار را باید با اضافه کردن بار بیشتر به عقب خودرو به ماشین وارد کنیم تا بتوانیم در قسمت جلویی سرعت را بسیار بهتر افزایش دهیم…

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  جدیدترین خبر فرمول یک فصل 2021 | تمرینات رانندگان اف یک در قطر

مطالب مرتبط

پرداختی تیم ها برای شرکت در فرمول یک

mortazavi

چه عاملی باعث ضعیف شدن فراری شده است؟!!!

mortazavi

رکوردهای هملیتون با شوماخر برابر شد!!!

mortazavi

نظر دهید.