مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

اخبار فرمول یک ۲۰۲۱ | آلونسو می گوید: همیلتون همیشه ناراضی و در حال انتقاد است!

جدیدترین اخبار فرمول یک ۲۰۲۱ | آلونسو می گوید: همیلتون همیشه ناراضی و در حال انتقاد است!

در جدیدترین خبرهای اف یک ۲۰۲۱، به گفته یکی از رانندگان تیم فرمول یک، فرناندو آلونسو گفته که لوئیس همیلتون راننده مرسدس بعد از هر مسابقات در حال شکایت و گله گذاری است.

مسابقات فرمول یک ۲۰۲۱ و نارضایتی لوئیس همیلتون

در مسابقات گرندپری مجارستان ۲۰۲۱ لوئیس همیلتون باز هم ابرار نارضایتی کرد که این باعث شد آلونسو در مورد او اظهار نظر کند. در این مسابقات فرناندو آلونسو به همراه هم تیمی خود توانست دورهای زیادی را پشت سربگذارد و در نهایت با قفل کردن لاستیک هایش در پیچ او، جایگاه خود را به راننده تیم مرسدس واگذار کرد. اما همین کافی بود تا لوئیس همیلتون باز هم ناراضی باشد و از این دفاع آلونسو ابراز نارضایتی کند.

از نظر آلونسو هیچ مشکلی در رانندگی اش وجود نداشت…

لوئیس همیشه در حال شکایت کردن است و من ضمن اینکه چیزی از فیا نشنیدم می گویم که رانندگی من مشکلی نداشته است. من نمی دانستم که برای پیروزی استبان کافی بوده یا خیر اما تا پایان مسابقه نزدیک به ۱۰ دور فاصله بود ما تمام تلاش خود را کردیم که این موقعیت را حفظ کرده ولی این اتفاق نیفتاد.

بعد از تغییر چند لاین، او توانست کارلوس را بعد از یک دور پشت سر بگذارد و سبقت گیری دشواری نبود اما بعد از چهار یا بیشتر بود که این موضوع را فهمید و البته تمامی اینها نظر من است!

تازه ترین اخبار فرمول یک ۲۰۲۱ را می توانید در سایت خبرگزاری خودرویی ۲۲ شرقی مورد بررسی و مطالعه قرار دهید ضمن اینکه این سایت علاوه بر آن خبر جدیدترین خودروهای ۲۰۲۱ و معرفی قطعات فنی را نیز بررسی کرده در قالب مطالب منتشر می کند! برای دسترسی راحت تر می توانید از طریق این لینک یا لینک های اصلی در ابتدای سایت مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  این روزها مکس ورشتپن تمرکز بالایی بر روی رقابت هایش دارد!

مطالب مرتبط

رقابتی عجیب، حساس و با سریعترین دور در نتایج فرمول یک عربستان ۲۰۲۱

mortazavi

توتو ولف از اعمال فشار شدید روی مرسدس می گوید!

mortazavi

تغییر سبک رانندگی کارلوس ساینز برای فصل آینده!

mortazavi

نظر دهید.