مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

اخبار فرمول یک ۲۰۲۱ | مکس با اطمینان می گوید که از همیلتون سریع تر است!

اخبار فرمول یک 2021

اخبار فرمول یک ۲۰۲۱ | مکس با اطمینان می گوید که از همیلتون سریع تر است!

مکس ورشتپن راننده تیم ردبول با اینکه در مسابقات فرمول یک مجارستان نتوانست جایگاه خوبی به دست آورد اما به این موضوع کاملا مطمئن است که از لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس بسیار سریع تر است و از این موضوع ناامید نمی شود.

اما در مسابقات فرمول یک مجارستان ۲۰۲۱، تصادفی که بانی آن والتری بوتاس بود و در همان استارت اولیه به خودروی لندو نوریس برخورد کرد که باعث شد یک تصادف زنجیره ای رخ بدهد، و بعد از آن خودروی مکس و سرجیو نیز در این حادثه درگیر شد نتوانست سرنوشت خود را در این مسابقات تغییر دهد. بعد از مسابقات مجارستان راننده تیم مرسدس نیز با برتری هشت امتیازی نسبت به راننده ردبول به تعطیلات تابستانی خود برود.

صحبت های مکس ورشتپن در مورد بازگشتش به قهرمانی

من از این مطمئن هستم که می توانیم رقابت ها را بسیار هیجان انگیز کنیم و هنوز شانس زیادی برای برد داریم که نباید به این زودی ها تسلیم شویم. من هنوز هم میتوانم سریعتر از هر کس دیگری باشم و البته بسیار مطمئن هستم که بسیار سریعتر از لوئیس همیلتون می باشم. برای من بسیار کارساز است که این طور فکر میکنم و اگر اینطور نمی بود باید در خانه می ماندم.

از نظر من امسال خودروها باهم برابر بودند و مرسدس  در زمان بازگشت به مسیر برتری بوده که باید این اطمینان شکل بگیرد که با آنها رقابت می کنم و بعد از آن می شود تفاوتی را قائل شد!!!

مطالعه بیشتر  نتایج امیدوارکننده فراری از نگاه متیا بینوتو

مرسدس در سالهای گذشته بسیار موفقیت آمیز عمل کرده است و به نظر من در این فصل ما نیز وضعیت بهتری داریم و با تغییر دادن قوانین باید عملکرد نهایی خود را در مسابقات ببینیم….

راننده تیم ردبول مکس ورشتپن در دو مسابقه قبلی با تصادف بسیار شدیدی روبه رو شد که البته بسیاری عامل آن را لوئیس همیلتون می دانند و به اعتقاد راننده تیم مرسدس او تنها در مسیر حرکت میکرده و مکس نباید فاصله بسیار کمی با او داشته باشد مخصوصا در زمان عبور از پیچ ها…. جزئیات بیشتر این خبر و حواشی رانندگان را می توانید در لینک اخبار فرمول یک ۲۰۲۱ بخونید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

کار ردبول به استخدام نیروهای مرسدس رسیده است!

mortazavi

جدول تعیین خط فرمول یک در ایتالیا ۲۰۲۲

mortazavi

نتایج امیدوارکننده فراری از نگاه متیا بینوتو

mortazavi

نظر دهید.