مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

اخبار جدید فرمول یک ۲۰۲۱ | توتو ولف: رقابت سنگین بین مرسدس و ردبول در این فصل

توتو ولف مرسدس

اخبار جدید فرمول یک ۲۰۲۱ | توتو ولف: رقابت سنگین بین مرسدس و ردبول در این فصل

در اخبار اف یک امروز در فصل ۲۰۲۱ ابتدا به معرفی توتو وولف و خلاصه ای از فعالیت او خواهیم پرداخت و سپس صحبت هایی که وی اخیرا در مورد رقابت شدید بین تیم مرسدس و ردبول داشته را ذکر خواهیم کرد.

توتو ولف مدیر تیم مرسدس

توتو ولف یا با نام کامل تورگر کریستین ول که متولد ۱۹۷۲ ژانویه می باشد و یک سرمایه گذار اتریشی و البته جزء رانندگان سابق فرمول یک بوده است و نزدیک به ۳۳ درصد از سهام تیم فرمول یک مرسدس را در اختیار دارد و ضمن اینکه مدیر تیم مرسدس نیز می باشد.

شروع آغاز قعالیت توتو وولف در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک فرود اتریش و آلمان بود که در مسابقه ۲۴ ساعته را توانست به پایان برسند و بعد از آن نیز در مسابقات فیا جی تی ایتالیا شرکت کرد. همچنین وی یکی از متخصصین سرمایه گذاری های استراتژیک در شرکت های متوسط و صنعتی است که می توان فرمول یک ویلیامز را نام برد.

اخبار جدید فرمول یک ۲۰۲۱ و حواشی رانندگان: فرناندو: همیلتون همیشه ناراضی!!!

ولف بخشی از ساهام فرمول یک ویلیامز را خریداری کرد و به هیئت مدیره پیوست که در سال ۲۰۱۲ نیز به عنوان مدیر اجرایی ویلیامز انتخاب شد. در سال ۲۰۱۳ ویلیامز را ترک کرد و به تیم مرسدس پیوست. وی تمامی فعالیت های مرسدس را عهده دارد شد و تا به الان نیز در این تیم حضور دارد که آخرین تمدید قرار داد وی در سال ۲۰۲۰ انجام شد که قرار است تا سه سال آینده مدیر تیم مرسدس باشد.

مطالعه بیشتر  نتایج تعیین خط فرمول یک موناکو 2021

در فصل ۲۰۲۱ توتو ولف از رقابت سخت بین مرسدس و ردبول می گوید…

توتو ولف: فشاری که هم اکنون به مرسدس وارد شده است مانند زمانی است که ما با تیم فراری در حال رقابت بود و البته باید بگویم این میزان فشار نسبت به فصل های گذشته کمتر است و ما از عملکرد خود در مسابقات اطمینان زیادی داریم…

مرسدس تیمی بسیار بلندپرواز است و قصد دارد قهرمان فرمول یک شود که با وجود رقابت های پرفشار می توان دوباره این پیروزی ها را به دست آورد. من احساس میکنم یکی از سخت ترین رقابت ها مرسدس با تیم فراری ایتالیا بوده است که در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اتفاق افتاد که مشکلات زیادی نیز داشتیم. در سال قبل نیز در حال تلاش برای بهبود موتور مرسدس بودیم که با وجود همه اینها توانستیم به پیروزی برسیم.  در حال حاضر تیم فرمول یک مرسدس با تیم ردبول نیز از اختلاف بسیار کمی برخوردار است.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

حواشی و اخبار فرمول یک | میک شوماخر و جوویناتزی نیروی ذخیره فراری در فصل جدید!

mortazavi

پیروزی دوباره فراری چندین سال طول میکشد، طرفداران فراری صبور باشید!!!

mortazavi

F1 امروز | خوشحالی آلونسو بعد از سالها در فرمول یک ترکیه ۲۰۲۱ + جدول تعیین خط

mortazavi

نظر دهید.