مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

اخبار فرمول یک مرسدس | صحبت های وولف در مورد راسل، عضو جدید این تیم!!!

اخبار فرمول یک مرسدس | صحبت های وولف در مورد راسل، عضو جدید این تیم!!!

جورج راسل هنوز به تیم فرمول یک مرسدس ملحق نشده است، اما صحبت از رقابت شدید بین او و لوئیس همیلتون در حال حاضر آغاز شده است. مدیر تیم توتو ولف نگران است که از تکرار رابطه ای پر سر و صدا بین نیکو روزبرگ و همیلتون که زمانی هم تیمی بودند. رقابت همیلتون و روزبرگ وقتی این راننده بریتانیایی از مک لارن به مرسدس منتقل شد، در سال ۲۰۱۳، در رقابت هایی مانند مسابقات قهرمانی GP بلژیک ۲۰۱۴، GP 2016 اسپانیا و GP 2016 اتریش منجر به تنش شد. با پیوستن راسل در سال ۲۰۲۲ از ویلیامز به مرسدس، و مطمئناً این بازیکن ۲۳ ساله مشتاق پیروزی در تیم جدید خود است، ولف چگونه پویایی درون تیمی را مدیریت می کند و از تنش بین آنها جلوگیری می کند؟

توتو ولف نگران از هم تیمی شدن راسل با همیلتون

[راسل] ثابت کرده است که شایسته یک صندلی در یک ماشین برتر است و اکنون ما باید او را در شرایط مرسدس به درستی قرار دهیم… فشار بسیار بیشتری وجود دارد، او یک هم تیمی باور نکردنی با بزرگترین رکوردها دارد. مهم این است که بتوانیم شرایط را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم….

لوئیس بخشی از تیمی بود که من فکر می کنم تیم کاملاً درک نکرده است که چگونه می تواند به طور بالقوه پیش برود. و من فکر می کنم که ما شاید کمی برای آن شرایط آمادگی بیشتری داشته باشیم اما با این وجود، او تمام جاه طلبی را دارد که قهرمان آینده جهان شود و همچنین لوئیس نیز قهرمانی دیگری در جهان دارد، بنابراین در مورد شانی بالایی داریم.

مطالعه بیشتر  نتایج فرمول یک اتریش 2024 شانس بزرگ همراه این راننده مرسدس شد

اما مدیرتیم اضافه کرد که او قصد ندارد جاه طلبی راسل برای کسب عنوان قهرمانی با مرسدس را از بین ببرد، بلکه می خواهد با این راننده جوان همکاری کند تا به او در تحقق این جاه طلبی ها کمک کند و در عین حال اطمینان حاصل کند که رابطه با همیلتون دوستانه باقی می ماند.

 توصیه لکلرک به راسل برای پیوستن به تیم جدید!

بنابراین من می توانم خود را در دیدگاه او قرار دهم، بنابراین من سعی می کنم با او در مورد اینکه پویایی تیم به چه معناست و چه معنایی می تواند داشته باشد و اینکه چگونه ما باید حرکت خود را در تیم حفظ کنیم، بحث کنم. او بسیار باهوش است، این را می فهمد.

در مورد اهداف مرسدس از سال ۲۰۲۲ فصلی که شاهد ظهور دوره جدیدی از F1 با اتومبیل های جدید و تغییر نظم بالقوه است ، ولف فاش کرد که اینها چه خواهند بود و اصرار داشت که راسل هنگام پیوستن به همیلتون برخورد مساوی خواهد داشت. وی گفت: من فکر می کنم اگر از نظر بسته خودرویی که برای پیروزی رقابت می کند، جزو سه تیم برتر باشیم، راضی خواهیم بود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

لندو نوریس: گرندپری ایتالیا یکی از بهترین رقابت ها بود!

mortazavi

متیا بینوتو: اهمیت هوای تمیز برای خودروهای فراری

mortazavi

نگرانی مکس ورشتپن از تقویم آینده فرمول یک !

mortazavi

نظر دهید.