مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

اخبار فرمول یک: رقابت سختی بین همیلتون و ورشتپن در فصل ۲۰۲۱ وجود دارد!

لوئیس همیلتون | مکس ورشتپن | جولیون پالمر | رانندگان فرمول یک | تیم فرمول یک | اخبار فرمول یک

به اعتقاد جولیون پالمر، رقابت سختی بین لوئیس همیلتون و مکس ورشتپن وجود دارد به این خاطر که در رقابت های فصل ۲۰۲۱ این دو راننده برای قهرمانی بسیار تلاش می کنند. در رقابت های گرندپری افتتاحیه بحرین همیلتون و تیم مرسدس در جایگاههای بالایی قرار داشتند و مکس ورشتپن نیز رقیب اصلی این راننده در این دوره از مسابقات انزو و دینو فراری در گرندپری ایمولا ۲۰۲۱ بود که فاصله میان خود و تیم پیشتاز را بسیار کم کرد.

مکس ورشتپن نیز با تمام توانی که در اختیار داشت توانست از لوئیس همیلتون پیشی بگیرد و درست در زمانی که لوئیس همیلتون با از دست دادن یکی از بال های خودرویش نتواست سرعت خود را بالاتر ببرد رانند تیم ردبول مکس ورشتپن موقعیت خود را حفظ کرد و با ۲۲ ثانیه اختلاف نسبت به راننده دوم به پیروزی رسید.

اما با نتیجه ۱-۱ موقت در مسابقات، همچنان لوئیس همیلتون یک امتیاز جلوتر در جدول رده بندی را دارد به این خاطر که سریعترین دور گرندپری ایمولا را در همین آخر هفته نیز از آن خود کرد.

حواشی رانندگان فرمول یک: راننده آلفا رومئو از نیکیتا مازپین انتقاد کرد!

براساس پیش بینی هایی که انجام شده است این طور به نظر می رسد که چالش های بسیاری تا پایان این فصل برای به دست آوردن قهرمانی وجود دارد و راننده سابق فرمول یک، جولین پالمر نیز اعتقاد دارد که اگر این رقابت ها کمی بیشتر ادامه پیدا کند می تواند دوباره خاطره رقابت بین همیلتون و هم تیمی سابق او نیکو رزبرگ را یادآور شود.

مطالعه بیشتر  جورج راسل: در مجارستان بهترین عملکرد را داشتم....

صحبتهای جولین پالمر در این خصوص:

مسابقات ایمولا نشان داد که چه کسی برای به دست آوردن قهرمانی بیشتر می جنگد و زمانی ریسک بالا می رود که شما با رقابت در مقابل حریف خود هستید در چنین شرایطی اگر اشتباهی رخ بدهد ممکن است به راحتی از مسابقات نیز حذف شوید. این مسابقات بیشتر تهاجمی بودن رانندگان را نشان میدهد و بسیار مشتاق هستم تا ادامه مسابقات را نیز ببینیم.

احساس می کنم لوئیس همیلتون می داند که این رقابت های یکی از رقابت های حرفه ای او است و قبلا نیز  چنین رقابت هایی را در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ تجربه کرده است.

لوئیس همیلتون | مکس ورشتپن | جولیون پالمر | رانندگان فرمول یک | تیم فرمول یک | اخبار فرمول یک

او در زمانی که با فرناندو آلونسو هم تیمی بود چالش بسیار سختی مانند مکس ورشتپن نداشته است اما طبیعتا او در آن زمان تازه کار بود و ورشتپن نیز یک رقیب بسیار سرسختی از فیلیپه ماسا در سال ۲۰۰۸ می باشد.

این دوره از مسابقات ما را به یاد روزهایی که رزبرگ حضور داشت می اندازد و در آن دوره آنها ترجیح دادند که با یکدیگر تصادف کنند تا اینکه بخواهند در پست یکدیگر قرار بگیرند. در حال حاضر نیز چنین شرایطی وجود دارد و رقابت بسیار جدیدی را شاهد خواهیم بود.

در ابتدای این رقابت همیلتون کمی ریسک کرد به این خاطر که ترجیح داد هیچکدام به پایان مسابقه نرسند تا اینکه بخواهد پست سر ورشتپن قرار بگیرد.

خبری دیگر از فرمول یک: از نظر فتل حرکت فیا برای اعلام جریمه با تاخیر بود و اصلا حرفه ای نبود!

این مورد بسیار مشابه با رزبرگ است و ممکن در حین رقابت خودروها با یکدیگر برخورد کنند چرا که احتمال دارد رقیب بسیار نزدیک به شما باشد و باید اینکار نیز انجام شود.

مطالعه بیشتر  تمرینات فرمول یک سنگاپور 2022، سرعت بالای کارلوس ساینز

در چنین رقابت های چالشی برخورد خودروها وجود دارد و جای تعجب است که چرا این گونه موارد را در ایمولا ندیدیم! در نهایت در پایان صحبت های پالمر در مورد تصادف بزرگی که بین والتری بوتاس و جورج راسل رخ داد اظهار نظر کرد و گفت:  براساس نظر بسیاری دیگر من هم اعتقاد دارم که دومی باید خود را مسئول این اتفاق بداند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

خبر رانندگان تیم مک لارن | ریکاردو: امیدوارم خودروهای جدید خوش دست باشند!

mortazavi

حواشی و اخبار فرمول یک | میک شوماخر و جوویناتزی نیروی ذخیره فراری در فصل جدید!

mortazavi

به روزرسانی های تیم آلفاتائوری برای گرندپری فرانسه ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.