مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

اشتیاق زیاد مکس ورشتپن و هم تیمی اش برای گرندپری بلژیک ۲۰۲۲

اشتیاق زیاد مکس ورشتپن و هم تیمی اش برای گرندپری بلژیک 2022 اخبار فرمول یک امروز 2022 رانندگان تیم ردبول که تا به اکنون در این فصل از فرمول 1

اشتیاق زیاد مکس ورشتپن و هم تیمی اش برای گرندپری بلژیک ۲۰۲۲ | اخبار فرمول یک امروز ۲۰۲۲

رانندگان تیم ردبول که تا به اکنون در این فصل از فرمول ۱ به امتیازات بسیار خوبی رسیده اند، بی صبرانه منتظرند که به رقابت های گرندپری بلژیک برسند و به گفته راننده تیم ردبول بعد یک استراحت تابستانه اکنون کاملا آماده است تا رقابت های بلژیک را نیز به پایان برساند.

مکس ورشتپن که در رقابت های فرمول ۱ فصل ۲۰۲۲ از ۱۳ مسابقه ای که برگزار شده است، توانسته در ۸ رقابت برنده شود و امتیازات بسیار خوبی را در جدول رقابتی به ثبت برساند.

او درباره رقابت های بلژیک ۲۰۲۲ گفت:

احساس میکنم که بعد از یک استراحت بسیار خوب می توانم دوباره مسابقه را به بهترین شکل انجام داده و عملکرد خوبی را از خودم نشان بدهم. من خیلی برای رقابت های پیش رو می توانم بگویم به نوعی عجله هم دارم و البته که این استراحت کوتاه مدت باید کمک کرده باشد تا رانندگان استراحت خوبی داشته باشند و بتوانند بهترین مدیریت را در پیست از خود نشان دهند.

ورشتپن همچنین اشاره کرد به اینکه به روزرسانی های پیست پیش رو بسیار خوب بوده است و از حالت قدیمی خوددر آمده که می تواند به رانندگی بهتر ما کمک کند، هرچند که پیست بلژیک یکی از پیست های مورد علاقه من است و مشتاق هستم تا در آن حضور داشته باشم و رقابت هیجانی خودم را نشان دهم.

احساس میکنم شاید تا آن روز هوا کمی بارانی باشد و کار را کمی دشوار کند اما همراه با یک تیم عالی قاعدتا می توان چنین مشکلی را برطرف کرد و باید منتظر ماند تا اتفاقات آن روز را ببینم و تجربه کنم.

مطالعه بیشتر  درآمد فرمول یک نسبت به سال گذشته 96 درصد کاهش داشته است!

خلاصه ای بیوگرافی مکس ورشتن:
مکس ورشتپن که در یکی از شهرهای بلژیک متولد شده است و فرمول یک را با الگوبرداری از پدر و عموهای خود انتخاب کرده است که آنها نیز در اف یک جایگاه های متفاوتی داشته اند. مکس ورشتپن از سنین بسیار پایین رانندگی و حضور در مسابقات را شروع کرد، ادامه بیوگرافی این راننده از تیم بزرگ اف یک را می توانید در لینک قرار داده شده بخوانید.

4.9/5 - (44 امتیاز)

مطالب مرتبط

به روز رسانی خودروهای مرسدس خیلی وقت پیش پایان یافته است!

mortazavi

اخبار رانندگان فرمول یک جدید | تعجب پیرگسلی با از دست دادن صندلی ردبول بعد از هلند

mortazavi

راننده تیم استون مارتین | فتل: خودروهای جدید بسیار هیجانی هستند!

mortazavi

نظر دهید.