مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

اخبار فرمول یک: از نظر فتل حرکت فیا برای اعلام جریمه با تاخیر بود و اصلا حرفه ای نبود!

سباستین فتل راننده تیم فرمول یک | فیا و اعلام جریمه در ایتالیا ۲۰۲۱ | تیم فرمول یک در ایتالیا | اخبار فرمول یک | اخبار رانندگان فرمول یک

در زمان مسابقات فرمول یک ۲۰۲۱ به اعتقاد سباستین فتل راننده تیم فرمول یک، داوران فیا برای اعلام جریمه او زمان زیادی را در نظر گرفتند، این راننده معتقد است که جریمه توقف وی در پیت لین قبل از اینکه استارت خودرو را در رقابت های فرمول یک ایتالیا ۲۰۲۱ بزند، مرتبط است. در سایت اخبار فرمول یک ۲۲ می توانید از آخرین اتفاقات مسابقات فرمول یک ۲۰۲۱ و اخبار رانندگان F1 باخبر شوید. 

معمولا برای تعویض و نصب چرخ های خودروهای مسابقه ای زمان ۵ دقیقه ای را در نظر می گیرند و تیم فرمول یک استون مارتین نیز در این مدت زمان اعلام شده نسبت به نصب چرخ های این راننده اقدام نکرد و برخلاف قانون عمل کرده است. 

ضمن اینکه تیم در آن دوره بر روی ترمز های ماشین کار میکرده است و هر دو خودروی مسابقه ای تیم استون مارتین تحت تاثیر قرار گرفته است.

اخبار رانندگان فرمول یک: آمادگی بالای مکس ورشتپن برای فصل ۲۰۲۱ فرمول یک

در زمانی که ماشین سباستین فتل به پیت رفت تا تعمیر شود در مقابل نیز ماشین استرول سریعا آماده شد و سباستین فتل در این رابطه گفت:

کاملا مشخص است که افراد در پیست تمامی تلاششان را کردند و کارشان را به نظر من بسیار خوب انجام دادند و همچنان نیز گوش به زنگ بودند اما شاید می شد رقابت بهتری باشد اگر فیا کمی بیشتر دقت میکرد!

مطالعه بیشتر  جایگزینی سرجیو پرز با آلبون در تیم ردبول!

در رقابت های ایتالیا ۲۰۲۱ فتل در دور ۲۲ جریمه توقف در پیت لین را دریافت کرد و براساس قوانین باید حداکثر تا سه دور بعد از اینکه جریمه اعلام شد آن را بتواند اجرا کند.

خوب، ما در رقابت ها قانون را شکستیم و طبیعتا جریمه هم شدیم اما اگر داوران فیا جریمه تا اواسط رقابت را اعلام میکردند بسیار بهتر بود و زمان کمتری از ما گرفته شد اما در زمانی جریمه اعلام شد که وقت زیادی را از دست داده بودیم.

 راننده آلفا رومئو از نیکیتا مازپین انتقاد کرد!

به همین دلیل عملکرد آنها آنچنان هم حرفه ای نبود اما آنقدر هم بر روی ما تاثیری نداشت. با وجود مشکلات زیادی که داشتیم انتظار می رفت بدون دردسر باشد که اتفاق نیفتاد.

مایکل مسی ضمن اینکه این اعلام جریمه را بدون تاخیر دانست و از عملکرد داوران دفاع کرد گفت:

در مورد این موضوع زیاد مطمئن نیستم و کاملا واضح است که این جریمه را یک نماینده فنی اعلام کرده است و من باید گزارش ثبت شده را بررسی کنم که داوران در آن دوره علت جریمه را مشخص کرده اند و مدارک تایید شده که براساس قوانین بوده است.

 

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

خبر فرمول ۱ | هالکنبرگ: خودروهای سریع ۲۰۲۲ سازگار با رانندگانی که تشنه موفقیت هستند!

mortazavi

سباستین فتل بعد از جدایی از فراری آینده ای نامشخص دارد؟!!!

mortazavi

اخبار تیم فرمول یک هاس | ساخت خودرو در سال ۲۰۲۲ پیچیده ترین در ۲۰ سال گذشته!

mortazavi

نظر دهید.