مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

اخبار فرمول یک آستون مارتین | رد شدن درخواست استون مارتین برای فتل…

اخبار فرمول یک آستون مارتین | رد شدن درخواست استون مارتین برای فتل…

فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی درخواست استون مارتین برای بازبینی رد صلاحیت شدن دیسکوالیفایی سباستین فتل از مسابقه مجارستان را رد کرده است.

سباستین فتل به دلیل همراه داشتن سوخت کمتر از حد مجاز در انتهای مسابقه از نتایج مسابقات فرمول یک مجارستان ۲۰۲۱ دیسکوالیفای شد و لوئیس همیلتون نیز در رده دوم و کارلوس ساینز در جایگاه سوم قرار گرفت. اما در بررسی های اولیه این موضوع مشخص شد که شاید ایراد از خرابی پمپ سوخت باشد و به این تیم حق بازبینی داده شد.

رد شدن درخواست استون مارتین توسط فیا

بعد از بررسی نتایج اولیه مشخص شد که شواهد و مدارک استون مارتین جدید است ولی بعد ثابت شد که کمتر از نیم لیتر سوخت در مخزن خودروی سباستین فتل وجود دارد که به گفته فیا تیم ها در این گونه مواقع باید اطمینان حاصل کنند که خودرو صحیح و سالم است و براساس مقررات تعیین شده فرمول یک وارد رقابت ها می شود که بر این اساس دیگر نمی توانند ادعا کنند که عدم دستیابی به برتری وجود دارد. تیم استون مارتین می تواند این تصمیم را به صورت دیگری بررسی کندو آن را به دادگاه تجدید نظر بین المللی بفرستد که این طور مشخص است در آنجا نیز احتمال بسیار کمی وجود دارد که رای تغییر کند.

براساس قوانینی که در فرمول یک اعمال شده است تمامی رانندگان باید در هر زمان از انجام مسابقه که مسئولان تقاضا داشته باشند یک لیتر از سوخت خود را به آنها ارائه دهد ولی به گفته مسئولان در این مسابقات تنها توانستند ۳۰۰ سی سی از اتومبیل راننده تیم استون مارتین، سباستین فتل دریافت کنند که این برخلاف قوانین است و این راننده را دیسکالیفه کرد.

مطالعه بیشتر  مسابقات فرمول یک هلند 2022 + پیروزی راننده هلندی!

جدیدترین اخبار فرمول یک ۲۰۲۱ و حواشی آنها و همچنین نتایج مسابقات برگزار شده در هر فصل را می توانید در سایت ۲۲ شرقی مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

همیلتون دارای بیشترین برد در فرمول یک پرتغال ۲۰۲۰

mortazavi

از پیوستن میک شوماخر به تیم هاس تا قرنطینه شدن لوئیس همیلتون

mortazavi

دایملر به شرط کاهش هزینه ها در فرمول یک می ماند!

mortazavi

نظر دهید.