مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

اخبار رانندگان فرمول یک | پایان بوتاس با مرسدس و شروعش با آلفارومئو

خبر رانندگان فرمول یک

اخبار رانندگان فرمول یک | پایان بوتاس با مرسدس و شروعش با آلفارومئو

والتری بوتاس می گوید تیم آلفارومئو آینده اش انتظارات بالا و اهداف بالایی برای چند فصل آینده دارد! پس از پایان فصل پنجم حضورش در مرسدس در پایان امسال، بوتاس با قراردادی چند ساله به آلفا رومئو منتقل می شود و با همکاری فرد واسور، مدیر بخش بزرگی به عنوان سرپرس از تیم ART، همکاری می کند. ودر مونزا قبل از جایزه بزرگ ایتالیا پرسیده شد که چرا در سایر گزینه هایش به آلفا رومئو رفته است، بوتاس پاسخ داد: زیرا هیجان انگیز است. این یک برند عالی است، آنها سابقه بزرگی در ورزش اتومبیلرانی دارند. بر اساس اطلاعاتی که من می دانم، آنها می توانند آینده درخشانی داشته باشند و من می توانم در این زمینه کمک کنم. ادامه خبر اخبار رانندگان فرمول یک را بخوانید تا پایان مطلب…

والتری بوتاس در اینده به آلفارومئو می پیوندد….

این چیز جدیدی است، برای من هیجان انگیز است و کمی سخت است. بدون شک کارهایی برای انجام دادن وجود دارد، من تمام تخصص خود را در اختیار خواهم گذاشت تا از این فصل به طور قطع تلاش کنم و پیشرفت کنم.

بوتاس افزود: من نمی توانم همه چیز را به شما بگویم اما آنها در مورد آینده جدی هستند. آلفارومئو به عنوان یک برند خود چندین سال متعهد شده است. من نمی خواهم زیاد به اشتراک بگذارم اما ما انتظارات زیادی داریم، اهداف زیادی داریم و برای من این واقعاً انگیزه بخش است.

جایگزین بوتاس چه کسی خواهد بود؟

“واقعاً مبارزه برای پیروزی در سال آینده غیر واقعی است، اما شما هرگز نمی دانید. یک تغییر در قوانین وجود دارد، تعداد زیادی از افراد با انگیزه وجود دارد و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در زمان پیش رو رقابت سختی را انجام دهیم…

مطالعه بیشتر  شایعات فرمول یک موناکو 2021 و واکنش لوئیس همیلتون!

متأسفانه من امسال دیگر برای قهرمانی جهان رانندگان رقابت نمی کنم، بنابراین فقط برای تیم رانندگی میکنم و این به این شکل است. اما این یک شروع تازه برای من خواهد بود و هر کسی که هم تیمی ام باشد، امیدوارم بتوانیم با هم خوب کار کنیم. این دوران جدید برای من جالب است.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

اخبار رانندگان اف یک | راسل: سخت ترین رقابت های ما در مکزیک بود! + نتایج مکزیک ۲۰۲۱

mortazavi

مک لارن در کنار تعویض موتورش به تولید گیربکس هم ادامه خواهد داد!

mortazavi

لوئیس همیلتون بسیار خوشحال از اقدام سیلورسیتون…

mortazavi

نظر دهید.