مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

رالف شوماخر: مکس ورشتپن بهتر است سبک رانندگی را از پرز یاد بگیرد!

اخبار جدید از فرمول 1 رالف شوماخر: مکس ورشتپن بهتر است سبک رانندگی را از پرز یاد بگیرد! سرجیو پرز توانست در موناکو صدرنشین جدول شود و عنوان قهرمانی را

اخبار جدید از فرمول ۱ در عنوان: رالف شوماخر: مکس ورشتپن بهتر است سبک رانندگی را از پرز یاد بگیرد!

بعد از اینکه سرجیو پرز توانست در موناکو صدرنشین جدول شود و عنوان قهرمانی را برای اولین بار در دوره ورزشی خود به دست آورد، رالف شوماخر گفته است که مکس ورشتپن باید سبک رانندگی خود را تغییر داده و مانند سرجیو استراتژی های جدید به کار گیرد.پیروزی سرجیو پرز در گرندپری موناکو، او را به مبارزه قهرمانی نزدیک‌تر کرده است و تنها ۱۵ امتیاز با هم تیمی‌اش، مکس ورشتپن فاصله دارد. رالف شوماخر معتقد است که مکس ورشتاپن ممکن است مجبور شود سبک رانندگی خود را تغییر دهد تا بیشتر شبیه هم تیمی سرجیو پرز در ردبول شود. پیروزی سرجیو پرز در موناکو تنها با فاصله ۱۵ امتیاز از مکس بوده است.

پس از تنها هفت دور از فصل ۲۰۲۲ فرمول ۱، راننده تیم ردبول اهل مکزیک تنها یک سکو تا رسیدن به مجموع خود در سال ۲۰۲۱ فاصله دارد و اکنون قرارداد جدیدی با این تیم را امضا کرده است. طبق گفته شوماخر، اجراهای اخیر او باید ورشتپن را در حالت آماده باش قرار دهد.

سرجیو در این دوره از رقابت های بهترین خود را نشان داد. به گفته شوماخر: ورشتاپن باید خود را با شرایط جدید وفق دهد.

شوماخر فکر می کند که بعد از پیروزی پرز، مکس ورشتپن باید به دنبال این راز باشد که چرا این بازیکن مکزیکی چنین گام بزرگی برداشته است.

همچنین رالف گفت: جدیدترین خودروهای فرمول یک ۲۰۲۲ بیشتر با سرجیو هماهنگ هستند و  ادامه داد: «مکس باید از این فرصت استفاده کند تا چند چیز از هم تیمی‌اش یاد بگیرد».

مطالعه بیشتر  اولین پیست فرمول یک در ایران (زرندیه)

“مکس سبک رانندگی بسیار تهاجمی دارد. او در گذشته با ماشین های سنگین تر کنار می آمد. از سوی دیگر، مفهوم جدید وسایل نقلیه بیشتر به سرجیو می آید.

بنابراین، مکس باید سعی کند سبک رانندگی سرجیو را در بخش‌های خاصی از مسیر تطبیق دهد و کمی آهسته‌تر در مسیر رانندگی کند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

پرداختی تیم ها برای شرکت در فرمول یک

mortazavi

راننده تیم استون مارتین | فتل: خودروهای جدید بسیار هیجانی هستند!

mortazavi

احتمال دارد همیلتون به تیم ردبول بپیوندد!

mortazavi

نظر دهید.