مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

احتمال برگزار نشدن مسابقات فرمول یک کانادا ۲۰۲۱

در یکی دیگر از خبرهای فرمول یک سایت ۲۲ شرقی، طبق اطلاعات به دست آمده این طور به نظر می رسد که مسابقات گرندپری کانادا ۲۰۲۱ احتمالا برگزار نخواهد شد و تنها در صورتی ممکن است برگزار شود که دولت کانادا بتواند ۶ میلیون دلار دیگر نیز به فرمول یک بپردازد!

در سایت خبرگزاری خودرویی و فرمول یک ۲۲ شرقی شما می توانید از تازه ترین اخبار خودروی ایران و جهان و همچنین دانستنی های مفید دنیای خودرو آگاه شوید. ضمن اینکه با دنبال کردن جدیدترین خودروهای سال ۲۰۲۱ و معرفی خودروهای ۲۰۲۲ که قرار است در آینده وارد بازار شوند می توانید به روز ترین اطلاعات را در دست داشته باشید! در ادامه این مطلب از ۲۲ شرقی به جزئیات اینکه چرا مسابقات فرمول یک ۲۰۲۱ ممکن است در کانادا برگزار نشود، می پردازیم.

مسابقه گرندپری کانادا ۲۰۲۱ در تاریخ ۱۱ الی ۱۳ ژوئن در پیست ژیل ویلنوو در مونترال برگزار شود که چنانچه تماشاگری به دلیل محدودیت ها حضور نداشته باشد برای سال دوم این مسابقات لغو خواهد شد.

به گزارش روزنامه فرانسوی La Presse چنانچه پیست کانادا نتواند میزبانی مسابقات را داشته باشد و همچنین هواداران حضور نداشته باشند مدیران فرمول یک از کشور کانادا ۶ میلیون دلار غرامت دریافت میکنند و منتظر پاسخگویی دولت این کشور در چند روز آینده نیز هستند.

مطالب پیشنهادی: تغییرات خودروهای فرمول یک در ۲۰۲۱ و کنترل کردن آنها در ورودی پیچ ها

چنانچه برگزاری مسابقات طبق انتظارات نباشد ترکیه جایگزین آن خواهد شد (در گرندپری ترکیه ۲۰۲۰ لوئیس همیلتون توانست قهرمانی جهان را به دست آورد).

مطالعه بیشتر  اولین تمرین فرمول یک موناکو 2021

شهردار مونترال، والری پلانته امید دارد که به توافقی برسند تا بتوانند از فرمول یک استقبال کنند که در این خصوص گفته است:

فرمول یک برای ما مهم است و با ارسال پیامی به شرکا می خواهم بگویم که علاقه زیادی به فرمول یک دارم و امیدوارم که که مسابقه در همان تاریخ نیز برگزار شود، ضمن اینکه هنوز هم بسیاری از جزئیات برای نهایی کردن باقی مانده اما من امیدوارم که شرکای دولت کشور ما مصمم تر باشند تا این اطمینان به دست آید و این رویداد در تابستان برگزار شود.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

ناامیدی چارلز لکرک از نبود ثبات عملکرد SF1000

mortazavi

اخبار فرمول یک ۲۰۲۱ | آلونسو می گوید: همیلتون همیشه ناراضی و در حال انتقاد است!

mortazavi

تغییرات بزرگ فنی و استراتژی های آلفارومئو برای فصل ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.