مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

آینده لوئیس همیلتون از نگاه آلبرس

راننده تیم مرسدس | لوئیس همیلتون | آینده لوئیس همیلتون در مرسدس | لوئیس هملیتون بعد از ۲۰۲۱ 

کریستین آلبرس آینده لوئیس همیلتون را اینگونه پیش بینی می کند….

به گفته کریستین آلبرس و به گزارش ۲۲ شرقی، او معتقد است که لوئیس همیلتون می تواند بعد از سال ۲۰۲۱ از فرمول یک خارج شود و موفقیت های بیشتری را در تیم های دیگر به دست آورد.

بعد از کشمش ها و انتظارات طولانی سرانجام قرارداد لوئیس همیلتون با تیم مرسدس امضا ششد و راننده سابق فرمول یک، کریستین آلبرس اظهار نظر کرد که همیلتون می تواند در مسیرهای گران قیمت تری قدم بردارد و به ثروت و افتخارات بیشتری برسد.

صحبت های آلبرس در مورد لوئیس همیلتون

من اینگونه آینده همیلتون را می بینم که او به تیم دیگری می رود و درآمد بسیار بیشتری را هم به دست می آورد و در این فصل او با دقت بیشتری به اطراف خود نگاه خوهد کرد و از آنجائیکه همیلتون یک راننده واقع بین است و می خواهد که همچنان در فرمول یک حضور داشته باشد و در چنین شرایطی است که می تواند نظرات خود را با دیگران اشتراک دهد.

این مسئله در جهات مختلف قابل مشاهده است چرا که او در آمریکا است تا بتواند با ستاره ها معاشرت کرده و می خواهد که این سبک زندگی را حفظ کند و به همین دلیل است که میخواهد در فرمول یک باقی بماند.

راننده تیم مرسدس | لوئیس همیلتون | آینده لوئیس همیلتون در مرسدس | لوئیس هملیتون بعد از 2021 
 راننده تیم F1 مرسدس | راننده مرسدس فرمول یک 

اوج بودن همیلتون ادامه دار است و سبک زندگی در فرمول یک را بسیار دوست دارد…

آلبرس انتظار دارد که همیلتون در گرید باقی بماند و همچنان افرادی هستند که میخواهند او را در حال دور شدن از فرمول یک ببینند و طبیعی است که او بخواهد هشتمین قهرمانی جهان در فرمول یک را به دست بیارود و از لحاظ آماری در تاریح بهترین راننده شود.

مطالعه بیشتر  نتایج رقابت های فرمول یک میامی 2023

اما همانطور که به نظر می رسد همیلتون می خواهد هنوز هم در فرمول یک بماند تا بتواند موفقیت های بیشتری را به دست آورد و فعلا قصد بازنشستگی را ندارد.

در ادامه صحبت های آلبرس این چنین ادامه داد که:

همیلتون فعلا متوقف نمی شود و در حال آماده کردن خود می باشد که در بعضی مواقع در مورد بازنشستگی صحبت هایی شده است اما او بسیار این ورزش را دوست دارد و همیشه میخواهد سطح خود را بالا ببرد. پس اینطور پیش بینی می شود که او در سال آینده نیز توقفی نخواهد داشت.

در قراردادی که با لوئیس همیلتون به مرحله امضا رسید؛ موضوع از این قرار است که برای یکسال قرارداد وی تمدید شده است و البته لوئیس همیلتون حق وتو نیز ندارد!!! جزئیات این خبر را در سایت خبرگذاری ۲۲ شرقی می توانید مطالعه کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر فرمول یک امروز | راسل: من آماده بودم که یکسال قبل به مرسدس بروم اما نشد!

mortazavi

تمرینات و تعیین خط فرمول یک مجارستان ۲۰۲۲

mortazavi

تلاش همیلتون برای بازگردانی احترام بین او و ورشتپن!

mortazavi

نظر دهید.